Utvecklarkonferenser i vår

Marcus Holst

to stockholm-cloj...@googlegroups.com
Vi pratade om att försöka samåka på en utvecklarkonferens i vår, så langa upp de konferenser ni kan tänkas vara intresserade av här!
Jag är sugen på Strangeloop (september) och Code Mesh (november), men det vore trevligt med något i vår också.

Mattias Karlsson

to stockholm-clojure-user-group

Hej,

Vad sägs om.... Jfokus nästa vecka? #shamelessplug

/Mattias

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "Stockholm Clojure User Group" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till stockholm-clojure-us...@googlegroups.com.

Marcus Holst

to stockholm-cloj...@googlegroups.com
Ålrajt, jag missar Jfokus men bra tänkt! :-)

Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till stockholm-clojure-user-group+unsub...@googlegroups.com.