Vårmöte

Ville Svärd

to stockholm-cloj...@googlegroups.com
Hej!

Visst är det dags att ses?

--
vs.

Kristoffer Roupé

to stockholm-cloj...@googlegroups.com
Jo det är d!
Jag är i en liten pikant situation just nu privat, men tycker det är hög tid för er att hitta på ngt!

Cheers,
Kristoffer

(Please forgive me if this message came across poorly. It was sent from my phone)
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "Stockholm Clojure User Group" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till stockholm-clojure-us...@googlegroups.com.

Mattias Holmqvist

to stockholm-cloj...@googlegroups.com
Definitivt dags!

Har lite ont om tid just nu att ordna och så då jag är mitt i en flytt och kommer vara på semester större delen av april, men om jag är hemma och har tid dyker jag gärna upp! Är sugen!

/M

Linus Ericsson

to stockholm-clojure-user-group
Hemskt gärna Clojureträff! Sitter i Farsta nowadays, så någon med ett rimligt centralt kanske kan hosta, det vore episkt. /L