Sclojug summer of code!

Linus Ericsson

to stockholm-clojure-user-group
Halloj!

Snackade med Ville Svärd och han tyckte det vore kul att ses i sommar och koda lite Clojure nu och då. Vi kollar när Agicals kontor är tillgängligt (jag jobbar på Agical nu!) och återkommer med en Doodle för det.

Men... har någon tips på en trädgård med wifi (och framförallt HÄNGMATTOR) så vore det förstås helt episkt att mötas upp där.

Summary in english: We're looking for possible dates for clojure meet ups during summer, if you have dates and places (esp. gardens with wifi and hammocks), please shout!

/Linus

Gunnar Ahlberg

to stockholm-cloj...@googlegroups.com

Hej!

Vi har kanske inte träffat varandra. Men jag har trädgård med wifi och en hängmatta, finns det en doodle på dagar?

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "Stockholm Clojure User Group" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till stockholm-clojure-us...@googlegroups.com.

Linus Ericsson

to stockholm-clojure-user-group
Hej!

Gunnar, fantastiskt! Berätta mer!

Här kommer en Doodle, med kvällar efter arbetsdagar (alltså ej framför helgdagar och ej fredagkvällar):

 http://doodle.com/h58rrwwbyx6eiivw

Jag (eller eventuellt Ville) kommer kunna bistå med Agicals lokal (jag är dock inte i stan första veckan i Juli), så kanske kunde det vara en backup i händelse av dåligt trädgårdsväder? Annars låter trädgårdhack helt underbart!

Pluppa i Doodle eller säg till när ni vill köra, annars plockar jag dagar efter eget huvud på onsdag fm.

/Linus