Drupal Training Day - hulp gevraagd

Baris Wanschers

to stichti...@googlegroups.com
Beste Drupalers,

Stichting Drupal Nederland organiseert dit jaar voor het eerst de Drupal Training Day; een dag gratis Drupal-training voor honderden studenten uit heel NL en Vlaanderen.
De locatie is Amsterdam, en het vindt plaats op 26 september (de vrijdag voor de DrupalCon). Meer info vind je hier: http://drupaltrainingday.nl

We kunnen momenteel best wat hulp gebruiken. Het gaat dan in het bijzonder om de twee volgende vragen:

1) Wie heeft er contacten binnen Hogescholen / Universiteiten in Amsterdam? Kan iemand mij helpen om binnen te komen, liefst bij een docent van de IT afdeling bijvoorbeeld? Het doel is om het evenement in een onderwijsinstelling te organiseren om de kosten te drukken. Ik zou graag via-via in contact komen met iemand binnen zo'n onderwijsinstelling.

2) Wie heeft er zin & tijd om onderdeel te worden van het organisatieteam? Momenteel bestaat deze uit 4 mensen (ik, Floris van Geel, Roel Guldemond, Annick Daems en binnenkort ook Imre Gmelig Meijling). We zoeken nog 1-2 extra mensen, vooral bij het leggen van contacten (docenten bellen, flyers sturen, contact houden, etc). Interesse? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

--

Met vriendelijke groet,

Baris Wanschers
Stichting Drupal Nederland
ba...@stichtingdrupal.nl
www.stichtingdrupal.nl

Dirk Bazuin

to stichti...@googlegroups.com
Hoi Baris,

Ik heb goede contacten bij de Haagsche Hogeschool. En vermoedelijke (als hij er nog werkt) ook wel iemand bij de TU Delft.
Helpen wil ik ook wel.
--
Dirk Bazuin
Sent with Airmail

Op 9 Apr 2014 at 00:11:32, Baris Wanschers (ba...@stichtingdrupal.nl) schreef:

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "Stichting Drupal Nederland" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar stichtingdrup...@googlegroups.com.