Onderwerpen Drupal presentatie NLLGG Software Freedom Day

Frank Schaap

to stichti...@googlegroups.com
Hoi,

Ik ben op 20 september op de software freedom day van de Nederlandse Linux gebruikers groep een spreker. Ik ben uitgenodigd om wat meer over de Drupal voor gemeenten distributie te vertellen.

Ik wil onze open source collega's ook een kijkje in de keuken van Drupal in het algemeen geven.

Wat zijn Drupal gerelateerde weetjes en events die ik zou moeten noemen?

Zelf had ik genoteerd: DrupalCon, Drupal Training Day, DrupalJam, Splash Awards, Drupal 8.

Maar er zijn vast nog meer leuke dingen te vertellen... wat moet ik écht niet vergeten?

Groet,

Frank.

Rob van Kemenade

to stichti...@googlegroups.com

Drupal en security (updates etc)
Drupal als backend voor apps
Installatie profielen

Op 12 sep. 2014 23:36 schreef "Frank Schaap" <fsc...@gmail.com>:
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "Stichting Drupal Nederland" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar stichtingdrup...@googlegroups.com.

Frank Schaap

to stichti...@googlegroups.com
Bedankt!

Op zaterdag 13 september 2014 10:22:23 UTC+2 schreef Qubical:

Drupal en security (updates etc)
Drupal als backend voor apps
Installatie profielen

Ik neem de punten mee in de presentatie.

Groet,

Frank.

Rob van Kemenade

to stichti...@googlegroups.com