0 views
Skip to first unread message

ashita_...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 24, 2008, 4:49:02 AM1/24/08
to sst...@googlegroups.com
あら~今回は少ないねぇ(>_<)
ちなみにキムソンは…基本欠席で☆四宮は別席を儲けよう(^w^)

ashita_...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 2:41:53 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
ヤボ用で30分~1時間ほど遅れますm(_ _)m

ashita_...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 3:09:40 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
すまぬねぇ用が終わったらすぐ行くからさぁ店教えて󾭛

quinc...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 3:46:01 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
あたしもヤボ用で…。錦糸町で電気屋知らない?

ashita_...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 3:48:21 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
確かビッグカメラあったような…マルイやJRA側に。

e-suke.4_4...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 3:49:07 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
南口にヨドバシカメラあったよ~
そしてべんちゃん!俺は南口に着いてみたけども…

quinc...@ezweb.ne.jp

unread,
Jan 26, 2008, 3:55:39 AM1/26/08
to sst...@googlegroups.com
南口に向かいます!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages