0 views
Skip to first unread message

quinc...@ezweb.ne.jp

unread,
May 2, 2007, 9:35:21 AM5/2/07
to sst...@googlegroups.com
みんなごめんね。なかなか連絡しなくて。ちょっと今取り込み中なので、またあとで詳細連絡します。

quinc...@ezweb.ne.jp

unread,
May 2, 2007, 6:15:42 PM5/2/07
to sst...@googlegroups.com
じゃあはとバス乗り場直行でよろしく。

quinc...@ezweb.ne.jp

unread,
May 2, 2007, 7:00:56 PM5/2/07
to sst...@googlegroups.com
これからデッパツ!行ってきま~す♪

aki-ori...@docomo.ne.jp

unread,
May 5, 2007, 10:26:03 AM5/5/07
to sst...@googlegroups.com
ありがとう!楽しかったね(^-^)Hotmailでいいでーす、お願いします☆
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages