Message from SkyMail

0 views
Skip to first unread message

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 26, 2007, 7:24:17 AM10/26/07
to sst...@googlegroups.com
のんこは不参加で(>_<)

しおなっちんお仕事がんばれ~!

e-suke.4_4...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 28, 2007, 2:53:50 AM10/28/07
to sst...@googlegroups.com
一昨日、ナロったけど 笑
おりさはいつなら空いてん?

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 29, 2007, 12:24:21 AM10/29/07
to sst...@googlegroups.com
んでんで、
け-ちんの土曜日の成果はいかにっ!?o(^-^)o

e-suke.4_4...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 29, 2007, 1:54:27 AM10/29/07
to sst...@googlegroups.com
今年1番の気になるところですなー

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 29, 2007, 6:48:16 AM10/29/07
to sst...@googlegroups.com
わ~い♪おめでとう!私も嬉しいよ(>▽<)け-ちんももうすぐかな♪実は私ももうすぐ…カナ☆

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 29, 2007, 7:24:56 AM10/29/07
to sst...@googlegroups.com
私は9日大丈夫で-す!
(^O^)/
みほこも来てぇぇぇ

e-suke.4_4...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 29, 2007, 7:30:48 PM10/29/07
to sst...@googlegroups.com
うほーっ!おっめでとー♪八時半なら余裕じゃない?皆様如何でしょう?秋葉会長。

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Oct 30, 2007, 8:15:12 AM10/30/07
to sst...@googlegroups.com
第一希望は9日かな~
o(^-^)o

non.ling...@t.vodafone.ne.jp

unread,
Nov 1, 2007, 8:28:07 AM11/1/07
to sst...@googlegroups.com
私はどこでも~(^O^)/

集まれるのは、5人?

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages