Informasjon om Vansjø i Våler

Pål

to sports...@googlegroups.com
Hei.
Kan man hvorsomhelst kaste stang i Vansjø? Ingen private tomter e.l.? Noen tips? Hvor kjøper man fiskekort?
Mvh
Pål Z

Espen Ørud (www.fiskersiden.no)

to sports...@googlegroups.com
Legg ut spørsmål i vårt forum på www.fiskersiden.no/forum så er det fort noen lokalkjente som kan svare. Er nok mye private områder rundt der, men har ikke hørt annet enn at man kan gå pent langs jorder osv og fiske - ikke er det fiskekort heller så vidt jeg vet....

Espen

" There`s a fine line between fishing and standing on the shore looking like a complete IDIOT! "
William Johansens vei 5
9600 Hammerfest
es...@fiskersiden.no
IM: fishe...@casa.as (MSN)
www.fiskersiden.no
mobile: +4791774671
Want a signature like this?
plaxologo.jpg

Kristoffer Roholdt

to sports...@googlegroups.com
var denne til meg? kan ikke huske å ha spurt.......

From: es...@fiskersiden.no
To: sports...@googlegroups.com
Subject: RE: Informasjon om Vansjø i Våler
Date: Tue, 21 Jul 2009 17:51:43 +0200
<BR

Andreas Ravnestad

to sports...@googlegroups.com
Dette er eposter fra diskusjonsgruppen til sportsfiske.nu. Hvis du vil
melde deg av kan du sende en tom epost til
sportsfisken...@googlegroups.com :)

-Andreas

2009/7/22 Kristoffer Roholdt <kroh...@hotmail.com>:
> [...]
> har ikke hørt annet enn at man kan gå pent langs jorder osv og fiske - ikke
> er det fiskekort heller så vidt jeg vet....

Kristoffer Roholdt

to sports...@googlegroups.com
hehe, skjønner
takker for svar

> Date: Wed, 22 Jul 2009 16:46:45 +0200
> [...]

Du kan fritt frem kaste stang hvor du vil i Norge uten kort. Det er for å fiske man som regel må løse fiskekort ;-)

(Beklager noe sen kveldshumor....)

Espen

William Johansens vei 5
9600 Hammerfest