Informasjon om tilrettelagt fiskeplass i Sæterlisjøen i Sør-Odal

andrerav

to sportsfiske.nu
En kar som skriver en bok om bla. tilrettelagte fiskeplasser i Norge
undrer på om det stemmer at det er en tilrettelagt fiskeplass i
Sæterlisjøen i Sør-Odal kommune.

En annen sak han lurte på er om Pålsrudsjøen er et annet navn på
Sæterlisjøen.

Hvis noen vet noe mer om dette så ta kontakt enten her, eller på
and...@sportsfiske.nu.

Sæterlisjøen i innsjødatabasen: http://sorodal.sportsfiske.nu/lake/details/568463
Og på googlemaps:
http://maps.google.com/maps?f=q&geocode=&time=&date=&ttype=&q=60.1145N+11.7716E&ie=UTF8&ll=60.114487,11.771679&spn=0.061498,0.159988&t=p&z=13&iwloc=addr

-Andreas

es...@fiskersiden.no

to sportsfiske.nu
Da vet du jo hvilket forum du kan anbefale at han hendvender seg for
samme spørsmål ;-)

On 1 Mar, 18:21, andrerav <andreas.ravnes...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Sæterlisjøen.
>
> Hvis noen vet noe mer om dette så ta kontakt enten her, eller på

Andreas Ravnestad

to sports...@googlegroups.com
Jepp, jeg nevnte det for ham, men la ut en tråd på hans vegne :) ->
http://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=32081

-Andreas