Feilraportering

streamer

to sportsfiske.nu
Vet ikke helt men kansje denne diskusjonsgruppen også kan brukes til
å varsle om feil på sportsfiske.nu sine sider. Eller er det helt på
jordet.

Andreas Ravnestad

to sports...@googlegroups.com
Jepps, det kan den godt brukes til! :)

-Andreas

Andreas Ravnestad

to sports...@googlegroups.com
Bra fangst, dette er definitivt en duplikat, skal sjekke med NVE og se
om dette er en feil som har fulgt med fra dem. Tusen takk så langt :)

-Andreas