Velkommen til sportsfiske.nu's diskusjonsgruppe

andrerav

to sportsfiske.nu
Hei!

Her er det fritt frem for å poste ideer og forslag til
innsjødatabasen, fiskedagboken, fototjenesten, eller andre prosjekter
sportsfiske.nu.

Hjemmesiden til prosjektet er http://sportsfiske.nu/

-Andreas

es...@fiskersiden.no

to sportsfiske.nu
Skal se om jeg kan få tatt en runde en dag og kikket litt og kommet
med noen kvalifiserte innspill - er litt hektisk om dagen. Ville bare
gi lyd så deu ser at jeg omsider har kommet meg innpå her etter
invitasjonen...

andrerav

to sportsfiske.nu
Den er god! Du husker kanskje at jeg nevnte for lenge siden (noen år?)
at fs.no gjerne må hente ut data, bilder, osv hvis det trengs -- og
det gjelder selvsagt fremdeles. Ellers er det bare å komme med
forslag, kritikk osv :)

-Andreas