prosím o radu

jonathan řiťka

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Zdravím všechny, mám dotaz ohledně androidu. Není tak dlouho, co jsem si založil Google Adsense. Protože jsem nedodržel podmínky, můj účet byl zablokován. Den po zablokování účtu mi přišel kód, který jsem měl napsat do Adsense, abych mohl provádět platby atd. Protože jsem ten kód již nepotřeboval, vyhodil jsem jej. Teď mi ale na telefonu, kde mám android a vše spojené s googlem, začaly skákat chyby ve všech odvětvích google (google+ atd.) a nemohu ani najet do google play. Píše mi to, že se nelze připojit. Nejsem si jistý, zda-li je to tím kódem nebo čím přesně. Setkal se s tím už někdo? Jak mám tento problém vyřešit? Už druhý den se snažím najít nějaký kontakt na google, ale našel jsem jen jejich slavný support, kde jsem se nikdy k ničemu neproklikal. Prosím o radu a děkuji za odpověď.

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Smazaný Google účet si z telefonu prostě vymažte ;)

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Já také nevím jestli je smazaný. Ale když si smažete účet na telefonu, zrušíte tím propojení a tedy i synchronizaci, a nebudou Vám chodit ty chybové hlášky.
Nápověda k Adsense je zde - https://support.google.com/adsense/?hl=cs#topic=3373519
Nápověda k Androidu zde - https://support.google.com/android/?hl=cs

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já právě nevím, jestli je smazaný nebo ne :D třeba youtube mi jde, v počítači mi acc taky jde, ale v mobilu prostě ne.. asi jste se s tím nesetkal, což?

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Vážený pane, jestli chcete radu i od někoho jiného, nepište mi prosím soukromě (tuto možnost zruším).

Nyní k Vašemu dotazu:
Projděte si prosím nastavení svého účtu, ke kterému máte snad pořád přístup. Na tomto linku najdete seznam všech služeb, které používáte a jejich stav - http://www.google.cz/intl/cs/about/products/. Je to jen o jednoduchém vyhledávání.

Abych pravdu řekl, vůbec netuším jestli máte účet soukromý a free nebo zřízený v rámci Google Apps.

Napadá mne, že máte aktivované dvoufázové přihlášení a generování hesla pro jiná zařízení - telefon, tablet, apod. - pak tedy musíte jako přihlašovací dát heslo, které si vygenerujete tady: https://security.google.com/settings/security/apppasswords

Nic dalšího mne již nenapadá.

Opět sem kopíruji zprávu, kterou mi uživatel poslal soukromě:
Z telefonu jsem účet odstranil a když jsem jej opět přidal, hlášky chodily dál. Promiňte, jestli Vás otravuji, ale nikdo mi nedokáže poradit. S tímto účtem mám spojené v podstatě všechno.. Chtěl bych jen odstranit účet adsense, ale nejde to, jelikož byl zablokován, takže se do jeho nastavení ani nedostanu. Na nápovědě je taky prdlajs a to jsem to prolejzal 3 dny. Holt si založím asi nový acc a budu se s tim piplat, dokud to nebude všechno v poho. Snad mi zbydou alespoň kontakty, které se mi už tak smazaly z telefonu..