další účet v mobilu

Vera Ceskova

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Přidala jsem si ma dovolené do mobilu gmail účet ďalší osoby kvůli přijímání jeho mailů. Chci nyní ho už u sebe v mobilu zrušit, ale nevím , jestli popsaný postup přes Můj účet ho zruší opravdu jen v mém mobilu a ne doopravdy té osobě
Můżete poradit?

Vera Ceskova

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Tak rady asi došly, radila jsem si teda sama. Posílám výsledek.
Opravdu místo odstranění dalšího účtu v ZAŘÍZENÍ (v tomto případě v mém mobilu-jak bylo v popisu uvedeno, že to jde)- byl zrušen účet osoby, kterou jsem si v dobré víře přidala ke svému účtu, jenže úplně až u Googlu. Dál se sice obnovit, ale muselo se změnit jeho heslo. Tak že jsem tam kde jsem byla, jen jsem si přidělala práci. Asi by to šlo, přes tovární nastavení, ale v Lenovu P 70, Android 4.4, už mám nastaveno hodně věcí, legrace by to nebyla. Je jiná možnost?

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Druhý účet v mobilu zrušíte tím, že jej pouze odstraníte ze svého mobilu.
Obvykle někde v Nastavení > Účty > Google (měla byste tam vidět dva účty - svůj a druhé osoby)  > kliknout na účet, který chcete zrušit a vybrat Odstranit účet. Pozor, toto platí pro Android 4.x a vyšší, u nižší verze to může být mírně odlišné.

Osoba, které patří druhý účet se na počítači přihlásí do svého Účtu a tam v sekci Přihlášení a zabezpečení > Aktivita v zařízení > a dále Nedávno použitá zařízení... si zkontroluje Přístup z dalšího zařízení.

Nápověda pro Android je tady https://support.google.com/mail/topic/2917179?hl=cs&ref_topic=2772286&vid=1-635774767172283934-407156622

Vera Ceskova

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Tak tak a dopadlo to jak jsem popsala.