Google+ u ostatních hlásí zakázáno

Moje Osoba

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Zdravím,

na mém účtu google+ (který vidíte) mohu kohokoliv vyhledat a přidat do kruhů. Těm se sice v kruzích ukáži, ale na místo názvu kruhu mají u mě napsáno ZAKÁZÁNO. Když jsem asi před rokem účet zakládal, všechno jsem zakázal (nemám FB a nechtěl jsem fungovat jako jeho náhrada). Teď nemohu přijít na to, co bych měl povolit, abych se ostatním neukazoval jako zakázaný.

Jediné co mě napadlo, že bych nesplňoval název, nejmenuju se totiž vlastním jménem (ani cizím, jde o jakýsi pseudonym). Ale dle nápovědy bych v tomto případě nemohl přidávat lidi do kruhů - mohu. Také bych se nemohl připojovat ke skupinám - mohu. Ani bych nemohl dávat +1 - také mohu.

Dokázali byste prosím poradit?

A kdybych opravdu měl účet "zakázán" nebyl bych na vlastním účtě o tom někde informovaný?

Děkuji a přeji hezký večer.

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
https://support.google.com/plus/answer/1228271

http://www.google.com/intl/cs/+/policy/content.html

Moje Osoba

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
To jsem všechno přečetl, nic méně zkusím se zeptat znovu, třeba bude někdo znát odpvěď:

Kdybych opravdu měl účet "zakázán" nebyl bych na vlastním účtě o tom někde informovaný?

Martin Bugner

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Snažil jsem se Vás navést na řešení.
Myslím, že na Vaši otázku je odpověď: Ne, resp. viděl byste volbu někde v nastavení. Zkuste si projít opět svůj účet a podívat se, co máte zakázáno.
Víc Vám nemohu poradit, protože jste tu uvedený jen jako 'Moje osoba' a nevidím ani Váš Google+ profil.