Nelze spustit apps z hlavního panelu

Hulis

to spoleens...@googlegroups.com
Prosím o radu:
jsem nový uživatel Google Apps a nejsem schopen spustit nahrané aplikace z Marketplace - prostě na to nelze kliknout. Myslím, že to mám aktivované (viz foto v příloze)
Na co jsem mohl zapomenout???

Díky za radu předem!
Apps na Organizace a služby-Aktivace.jpg
Apps na hlavním panelu.jpg

Martin Bugner

to spoleens...@googlegroups.com
A používáte Google Chrome? Obvykle se aplikace stane součástí tohoto prohlížeče, kde ji vidíte na kartě ;-)

Hulis

to spoleens...@googlegroups.com
Martine,
díky za radu - Chrome jako ortodoxní googlefil používám :-). Nakonec jsem se obrátil na telef. podporu přímo na Google USA a rada zněla: aplikace se spouštějí z černé lišty nahoře ... bingo!!! Viz obrázek v příloze.
Jinak - telefonická podpora k mému překvapení funguje, čekání asi jedna minuta a souhrn hovoru mi poslali emailem ... takže pochvala.
Jirka
Schránka-1.jpg

Martin Bugner

to spoleens...@googlegroups.com
Jirko, to je zajímavá zpráva. Já mám všechny aplikace součástí karty v Google Chrome a spouštím je kliknutím na jejich ikonu. Myslím, že je to pohodlnější.

Přidával jsem si je přes Chrome Web Store ;-)

Martin