U nově přidaných míst v mapách se zobrazí NEPOUŽITO

Vlama

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Dobrý den,
při vytvoření nového, chybějícího místa, které existuje na dané adrese se mě v seznamu místního průvodce zobrazí informace, že úprava nebyla použita. Objekt se v mapách nezobrazí. Můžete mě někdo prosím poradit, proč to tak je? Mám už nějakou stovku publikovaných míst a u posledních pěti objektů se zobrazuje NEPOUŽITO.
Děkuji za rady.

Aleš Baláš

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Myslím, že je potřeba počkat na zpracování a schválení těch předchozích.