Fonty v G-Chromu

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Začal jsem používat G-Chrom místo IE. Když v něm používám G+ jsou v komentářích škaredá písmena, taková roztřesená, zejména je to vidět na písmeni "t". V IE je to v pořádku.
G-Chrom má sice rozsáhlou možnost volby fontů v "Nastavení", ale když udělám jakoukoliv změnu nikde se neprojeví. Kdo ví kde je problém ? Jakou má kdo zkušenost ?

Janek

to spoleens...@googlegroups.com
Jaký máte operační systém?

Dne čtvrtek, 29. srpna 2013 19:40:35 UTC+2 Jiří Valenta napsal(a):
Message has been deleted

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Vista

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Ještě pro doplnění ilustrace v příloze:

Dne pátek, 30. srpna 2013 7:49:40 UTC+2 Jiří Valenta napsal(a):
G+ x IE.jpg

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Problém kostrbatého písma vyřešilo nastavení "Používat metodu vyhlazování hran rastrových písem."
chrome://settings/ "Webový obsah" je možno písmo definovat. Změny se ale projeví jen ve vlastní obrazovce "Nastavení". Na webových stránkách ne. Nevím zda je to tak správné?