Propojení účtu Google+ a YouTube

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Já tuším že pláču na nesprávném hrobě ale prosím o pomoc alespoň ve směru, že mě ukážete cestu kde existuje nějaká obecná Google-cz-podpora.
Mám (asi) problém s propojením účtu G+ na YT. Mám tam asi 60 rodinných videí které mají sdílení "soukromé" - "moje kruhy" (myšleno v G+). Dlouho to fungovalo, ale cca před měsícem jsem nahrál další video a už neslo nastavit sdílení "Soukromé" respektive se neobjeví další (pod)nabídka pro upřesnění kterým G+ kruhům bude určena. Nezbylo než dát sdílení "veřejné", což mě nevyhovuje. Ostatní videa, která jsem nahrál dříve zůstávají jako "soukromá" (upřesnění na "moje kruhy" zmizelo) a dokonce je v G+ neuvidím ani já (v YT ano). Nechápu co se stalo, nejsem si vědom, že bych se sám nějak přičinil a nemohu nalézt cestu k opravě. Nemůžete mě, prosím, pomoci ?
Děkuji !
JVA

Observer

to spoleens...@googlegroups.com
To je zvláštní, mně se na stránce nahrání videa ve vyskakovacím menu stále zobrazují všechny volby - veřejné, neveřejné a soukromé.

Zkuste si pohrát s nastavením přímo na YT, sekce Propojené účty.
Message has been deleted

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com

ANO – ale u volby soukromé se musí nabídnout rozbalovací menu a v něm sdílení podle kruhů definovaných v G+.

Všude jsem už byl několikrát ale k ničemu to nevede.

Nic-méně jeden náhodný poznatek. V prohlížeči IE je to všechno postaru, tak jak má být, jak jsem si to nastavil. A také mohu měnit.

Je to paradox. Chrom od Googlu se k tomu nemá a cizí prohlížeč je OK. V Chromu se něco (?) změnilo ! Já o ničem ale nevím.

I s tímto vědomím jsem se snažil v nastavení Chromu něco objevit ale marně !

Díky za pomoc !

JVA

Dne středa, 1. ledna 2014 13:23:22 UTC+1 Jiří Valenta napsal(a):
Message has been deleted

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Ještě k tomu přidám nová poznatek !
Tento problém se projevuje pouze na Chrom prohlížeči.
Zkusil jsem IE (který jsem již zatratil) a ten podává všechno jako dříve tj.
umožní sdílení "Soukromé - Vaše kruhy". A to jak při prohlížení tak i při nahrávání videa.
Pokud se já chci podívat v G+ na svoje video které jsem nahrál ve Chromu napíše mě to : Video je soukromé !

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Další poznatek:
V iPadu kde je také prohlížeč Chrome a aplikace G+ je situace stejná - moje videa uložená na YT ukazují jen přehrávač s titulním obrázkem a po spuštění mě to napíše "Toto video je soukromé".
Když použiji prohlížeč Safari je všechno OK.
Dále jsem to zkoušel i na mobilu WP8 a tam také OK.
Chromu na svém PC jsem dal defaultní nastavení ale nepomohlo to.
Co mám dělat ?
Doufal jsem že Google má nějaký help desk, ale nic nenacházím, jen samé nesmysly kterými se hodiny zdržuji a pak mě to nakonec dovede k obecným problémům.
Kam se obrátit ?

Observer

to spoleens...@googlegroups.com
Přiznám se, že se začínám trochu ztrácet v tom, čeho vlastně chcete dosáhnout. Celou dobu jsem si myslel, že se snažíte nahrát video a nasdílet ho lidem v kruzích, které máte nastaveny na G+. V posledním příspěvku ale píšete o tom, že vám videa nejdou ani přehrát, protože jsou soukromá - pro vás ale přece omezená nejsou, když jste je na YT sám nahrál a jste jejich vlastník ;-) To mi připadá, jako kdybyste byl přihlášen pod jiným účtem nebo nebyl přihlášen vůbec.

Vyzkoušel jsem nahrávání videa na YT ve třech různých prohlížečích - v Chrome, Firefoxu a IE 11 a ve všech jsou na stránce http://www.youtube.com/upload možnosti sdílení naprosto identické: v menu Ochrana soukromí mohu zvolit buď "Veřejné", "Neveřejné" nebo "Soukromé". Pokud zvolím "Soukromé", objeví se nové políčko "Sdílet s", kam když kliknu, tak se zobrazí seznam všech mých kruhů na G+: první dvě volby jsou neměnné - "Vaše kruhy" a "Rozšířené kruhy", dále pod čarou jsou pak všechny ostatní mnou vytvořené kruhy. Jestli chcete, klidně sem připojím screenshoty ze všech tří prohlížečů, ve kterých jsem to zkoušel ;-)

Podle toho, co píšete, to opravdu vypadá, že jste v různých prohlížečích (a zařízeních - iPad) přihlášen pod různými google účty. Zkuste to zkontrolovat.

Jiří Valenta

to spoleens...@googlegroups.com
Já nejsem schopen ten příspěvek odeslat. zase se to ztratilo !
Tak jsem celé odpoledne tvořil odpověď a nakonec jsem zmáčknul asi špatnou volbu a je to fuč !

Znovu!
Moc děkuji za vaši trpělivost a snahu mě pomoci !
To co jste vyzkoušel je opravdu můj problém, jenže mě to tak nefunguje.
Svá videa ukládám na YT a fotky přímo na G+.
Dříve to fungovalo tak, že jsem nahrál video na YT a ve sdílení vybral "Soukromé - Vaše kruhy".
Teď to nejde - neotevře se ta podvolba s kruhama od G+.
Když to takhle nechám, nikdo, ani já to video v G+ neuvidí. Napíše to toto video je soukromé.
Pokud tento proces udělám IE je vše v pořádku. V IE jsem také všechno opravil.
Kdo to má vidět tak to vidí. Jen já ne. Ale zase jen ve Chromu, v IE je to OK.
Chrom jsem odinstaloval a znovu nainstaloval. Nepomohlo !
Dnes jsem na vlastní oči viděl na vzdálené ploše jak to jinému uživateli správně funguje jak na IE tak na Chromu.
Pokud ale téhož uživatele přihlásim u sebe na Chromu (mám heslo) na svém počitači tak dopadne jako já, nepustí se to.
Na Googlu mám jen jeden účet. Jméno je unikátní a mám u něho fotku takže špatné přihlášení musím vyloučit.
Stejně se přihlašuji i na IE, iPadu (jen Safari), Mobilu kde to funguje.
Nic mě už nenapadá. Kéž byste na tom byl lépe.
Zdravím !
JVA

Observer

to spoleens...@googlegroups.com
Zkuste v Chromu smazat dočasné soubory a cookies (jak na to: https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=cs), dále deaktivujte všechny nainstalované doplňky, které by mohly problém způsobovat.

Nebo rovnou spusťte Chrome v anonymním režimu (Ctrl+shift+n), ve kterém jsou doplňky vypnuté implicitně.