Zachovat Google+, ale zrušit propojení na Google+ a zůstat na Picasa?

Vašek

to spoleens...@googlegroups.com
Ahoj, budu se snažit, abych to napsal správně: je možné zrušit propojení z Picasy do fotogalerie na Google+ a zůstat přitom s profilem na Google+? Jde mi o to, že chci mít profil připojený na Google+, ale současně chci, abych z Picasy mohl uploadovat do webové Picasy. Zkoušel jsem se proklikat v nastavení Google profilu - účtu, ale dostal jsem se jen do stádia eventuálního úplného odebrání Google+, což nechci. Existuje řešení, jak nahrávat fotky přímo do webové Picasy (přes webové rozhraní), to ale není moc komfortní. Ještě jinak řečeno - když se v programu Picasa přihlásím, chtěl bych, aby mě to nehodilo do Google+, ale do picasaweb.google.com. Na jiném účtu jsem to kdysi vyřešil úplným odchodem z Google+, teď bych chtěl zlatou střední cestu... Díky

David Šantora

to spoleens...@googlegroups.com
Tohle by mě zajímalo taky. Google+ používam k plné spokojenosti, fotogalerie je tam ale strašná, zlatá picasa. Nehlede na to, ze sdileni na Picase, vcetne "pomoci emailu" bylo vzdy podstatne pohodlnejsi pro lidi, kteri G+ nemaji, a ze jich je drtiva vetsina. Ted to kazdeho cpe do G+, coz se jim logicky nelibi....

Prisel jsi Vasku na nejake reseni?

Miroslav Toms

to spoleens...@googlegroups.com
Taky marně hledám, jak z Picasa přejdu na webovou část. Tam se dá podstatně lépe zajistit sdílení. Pokud V G+ nasdílím album, tak druhý zájemce zřejmě nemá (nenašel jsem) možnost si nějak dát odkaz na ono album do svých alb, aby se tam mohl kdykoli vrátit. Jinak musí nesmyslně procházet stream a hledat ten odkaz dozadu, což je absurdní. Nebo dělám někde chybu? Nebo spíše soudruzi z NDR?

Observer

to spoleens...@googlegroups.com
"Taky marně hledám, jak z Picasa přejdu na webovou část."

Tak, že do prohlížeče zadáte adresu http://picasaweb.google.cz

Přemek Mrzena

to spoleens...@googlegroups.com
Ahoj, myslím, že to nejde. Picasa je prostě integrovaná do G+. Taky se mi to úplně nezamlouvá, ale svým způsobem to chápu, dává to logiku. Každopádně moc dobrá věc je spravovat si alba přes program Picasa, který mám nainstalovaný na PC. Složky/alba se synchronizují s alby v G+.
P.