problém - dvoufázové ověření

tomyxx

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Dobrý den,mohu někoho požádat o radu? Mám problém s přihlášením ke svému účtu přes dvoufázové ověření, jelikož nemám možnost vygenerování přístupového kodu. K tomu jsem používal aplikaci google Authenticator, ale telefon kde byla s účtem propojená se rozbil a já teď nemám jak si nový kód vytvořit. Sice mám vytištěné záložní kody, ale ty nejdou nikam zadat, protože jedinou možnost kterou mi přihlášení nabízí je zase jen kód přes google Authenticator. :(  Zkoušel jsem několikrát vyplnit dotazník pro obnovení účtu, ale automat mě nedokáže poznat a ptá se stále dokola na stejné věci, které už nemám jak upřesnit. U účtu mám zadanou sekundární adresu i telefon pro obnovení, ale je mi to prd platné, protože pro Google já nejsem já.. K účtu sice mohu ještě přes druhý telefon, který je s ním propojený, ale tam není žádná možnost jeho nastavení. Bohužel jsem Google Authenticator na něm předtím neměl nainstalovaný a když jej nyní instaluji, tak aplikaci s účtem nedokáži spárovat protože se přes žádný internetový prohlížeč k účtu nedostanu. Tento účet poměrně hodně využívám, vlastně skoro pro všechno a mám k němu propojené pracovní i soukromé věci (fotky, kontakty, emaily, kalendáře, dokumenty atd.) tak bych moc nerad o vše přišel. Pokud by tedy byla jakákoli možnost, jak se k účtu zase plnohodnotně dostat, budu za ni moc rád. Předem všem moc děkuji.