GOOGLE příznivci - Karlovy Vary a okolí

Ladislav Kubica

to spoleens...@googlegroups.com
 najde se partička lidí na společný pokec? Rozjedem místní GPivo a podobné akce?

Observer

to spoleens...@googlegroups.com
Dobrý den,
Gpivo obvykle organizují lokální GUGy např. v Brně, Jihlavě či Chomutově.

Rozjet GUG Karlovy Vary určitě není problém. Jak začít, co to obnáší a jaké výhody z členství plynou se dozvíte na našich oficiálních stránkách: http://www.gug.cz/cs/stranky/pridej-se

Zdraví
Dan

Ladislav Kubica

to spoleens...@googlegroups.com
Díky za zprávu i odkaz. Opravdu jsem začal tam odtud a přečetl to, ale nešlo mi o výhody, jako spíše zkusit průzkum zda by byl zájem a pak následně zkusit konkrétní postup. V Brně se znám s Pavlem Minářem, ale je to přeci jen z ruky. Doufal jsem, že bude zájem i tady, ale spíše to vypadá na mrtvý kraj :-(
Tož zůstanu sám a budu jen odezírat jak to běhá jinde. Díky a hezký den. LK