Neprovedení změny verze Google Apps z 30denní zkušební verze pro firmy na EDU

Roman Ondrůšek

to spoleens...@googlegroups.com
Dobrý den,
na začátku října jsem pro školu požádal o Google Apps pro EDU. 3.10. mi Google potvrdil registraci emailem, ve kterém uvedl, že prozatím mi poskytuje 30denní verzi pro firmy a po splnění všech kroků dojde k převedení na EDU. K dnešnímu dni se mi ale ještě neozvali. Navíc se mi již několik dní nedaří probojovat se na jejich helpline (800-500-361) přes úvodního robota.
Myslím, že jsem všechny kroky (ověření domény, nastavení pošty, odeslání vyplněného formuláře - na adrese http://www.google.com/support/a/bin/request.py?contact_type=nonprofit&hl=en.) jsem provedl, a u svého správce domény nastavil přes MX, CNAME a jiné záznamy, dobře.
Jedná se o doménu gslap.cz.
Dokázal by někdo poradit, jak ověřit, že žádost je Googlem opravdu zpracovávána a že se na ní nazapomnělo?
Děkuji a omluvte začátečníka za jeho neznalosti.

Martin Bugner

to spoleens...@googlegroups.com
Hmmm, vzhledem k tomu, že na uvedené doméně není nic než hláška Active24, tak se nedivím.
Má web nějakou historii, vývoj, či tak něco?

Jinak všechna ověření najdete přímo v Administraci Google Apps. Zkontrolujte si to.