přihlášení v mobilu

R.H

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Zdravím, měl bych dotaz na téma přihlašování na gmail v mobilu jestli se dá přihlásit i jiným mejlem než googlem. Koupil jsem si nový mobil a docela mě překvapilo že Google o něm ví moc věcí třeba že nemám heslo na zamykací obrazovce, dvoufazové přihlášení atd. je to pěkné šmírovaní od těch americkejch šmejdů :-(

Aleš Baláš

to SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Je to smartphone, tedy potřebuje určité údaje o uživateli znát, aby s nimi mohl pracovat. Takže nějaké údaje prostě musíte googlu svěřit, ať chcete nebo ne. Obecně můžete být přihlášen na cokoli, třeba na Samsung, Huawei apod., ale nevím, jestli si tím pomůžete? Jakmile budete chtít do mobilu něco nainstalovat, stejně potřebujete google účet. Nevidím žádnou výhodu v přihlašování do android zařízení čímkoli jiným, než přímo gmailovou adresou. Když si koupíte Apple, bude taky chtít vaše údaje. Takže pokud máte strach o svoje údaje, kupte si tlačítkový "hloupý" telefon. Jiná rada asi neexistuje.