Форум бажаєте?

Медик Валеріанкович Врач

to Співана Поезія, ba...@googlegroups.com
Шановні представники жанру!
Колись у радянські часи наш жанр зневажливо називався <<самодіяльною
піснею>>. Це була така <<мєсть владного кота Леопольда>> за досить вільне
поводження з текстом і музикою (хто сєгодя шпіліт джаз - завтра родіну
продаст), ігнорування <<канонічної лінії партії>>.
Проте, саме само-діяльна, само-організуюча і само-достатня позиція
бардів у свій час і зробила авторську пісню провідним жанром (кінець
80-х, початок 90-х). Там, де бюрократична машина з коштами, фондами,
худрадами, дозволами і лімітами, буксувала, там бардівська само-хідна
конячка просувалася чвалом.
От і зара. Суспільний розвиток прийшов до того самого, тільки
<<крутіше>>. Бо все уперлося в бабло, розкрутку, крутих брито-без-
голових спонсорів і спон-сурків. А всі вони вимагають кніксенів,
прогину і політ-рабства.
А чи не ліпо лі нам бяшеть братіє начати новими словеси во чудищі-
інтернетищі свій власний бардівський форум? Щоби на ньому обмінюватися
думками та новинами, вішати лінки на аудіо, фото і відео, оживити і
активувати в першу чергу себе самих і об'єднати інтернет-ресурси
співаної поезії (а їх трохи вже є). Адже гасло <<ні дня без строчки>>
чогось та варте. Це була би <<зарядка для хвоста>>. І найлінивіший
представник жанру просинався би кожного ранку з думкою: <<От завернули!
Ну я їм зараз дам!>>. І - в Інтернет з головою.
Можливість є. Форум відкрити - нині вже не штука. Але свобода -
усвідомлена необхідність. Я от про що. Досить короткий час побувши в
ролі модератора на двох форумах, побачив головну біду - спам. Ці
чуваки на кобзарський форум можуть поруху закинути, чи якусь
тоталітарну фігню. Можуть забомбити поетичний форум рекламно-
споживацькою маячнею.
Отже. Треба
1. воля громади (один не потягне)
2. щоденне майже цілодобове чергування модераторів. Тут навіть не
йдеться про постійне перебування в Інтернеті. Достатньо пару разів на
4-5 хв. за день (або пів-дня) такого чергування заскочити, щоби
видалити спам і забанити спамерів.
3. хоч якась активність дописувачів, адже саме на дохлі форуми (або й
на нормальні, але в період <<канікул>>) накидаються спамери, щоби
наробити свою купу (спаму).

Ну, шановні представники жанру, я вам їжака під череп запустив, а ви
думайте. Але недовго, бо і в мене запал щодо цієї справи пропаде. Бо я
і так активний, бадьорий і медіа- та Інтернет-самодостатній.

З повагою,
Ваш Медик Валеріанкович