Zilele Muntelui & 45 ani de speologie in Arad - 2013

Stefan Bakos

to explor...@yahoogroups.com, Ioan-Liviu O, SPEO LIPOVA ARAD, Speowest Arad, speo-lil...@googlegroups.com, adelina stoenescu, Robert Sarkozi, Alina Alina, Cristian Busa, Bakos Andrei, Bakos Attila, Bakos Ladislau, Irina Bakos, CENTRUL ZONAL ECOLOGIC ARAD CZEA, Crisan Adi, Cristina Caldare, dorel gureanu, Dan Paicu, erich heinzl, Heinzl Erich, elisabet...@yahoo.com, Florin M., filip...@web.de, finn...@yahoo.com, Gavanescu Ovidiu, gil...@clicknet.ro, Marius Gancea, Herbert, Patrik Haizer, Sergiu Jiduc, jiduc_...@gmail.com, kaj...@yahoo.com, luc...@alpinproiect.ro, nedesc...@yahoo.com, nica calin, raul Clepcea, rad...@yahoo.com, tiberi...@yahoo.co.uk, timu...@yahoo.com, Brad Viorel, Verba Eugen, codrean...@yahoo.com, sinte...@clicknet.ro, sis...@yahoo.com
Atasat aveti invitatia pentru actiunea noastra din septembrie:

Zilele Muntelui 2013
Aniversarea a 45 de ani de speologie organizata in judetul Arad

Stefan Bakos - 0743012666 (CZE Arad)
Virgil Ban - 0728057.224 (Explorer Arad)

email pentru rezervari: explor...@gmail.com

Daca aveti si alte adrese de mail, sau cunostinte....va rugam sa da-ti mai departe!

Invitatie zilele muntelui Casoaia 2013 .pdf
45 ani Casoaiam.jpg

Michael Heinzl

to speo-lil...@googlegroups.com
Draga Pisti,

as vrea sa vin la serbare, impreuna cu Peter.
Pentr asta as dori sa rezerv locuri de cazare pentru noi.
In ordinea preferintei:
- 1 camera pensiune
- 1 casuta 2 paturi
- la bungalow (impreuna intr-o camera)
Te-as ruga sa-mi scrii daca se mai poate rezerva si cum fac cu plata.
Multumesc mult, Misi

Am 11.06.2013 18:45, schrieb Stefan Bakos:
> Atasat aveti invitatia pentru actiunea noastra din septembrie:
>
> Zilele Muntelui 2013
> Aniversarea a 45 de ani de speologie organizata in judetul Arad
>
> Stefan Bakos - 0743012666 (CZE Arad)
> Virgil Ban - 0728057.224 (Explorer Arad)
>
> email pentru rezervari: explor...@gmail.com
> <mailto:explor...@gmail.com>
>
> Daca aveti si alte adrese de mail, sau cunostinte....va rugam sa da-ti
> mai departe!
>
> www.czearad.ro <http://www.czearad.ro>
> www.cetatesoimos.ro <http://www.cetatesoimos.ro>
> https://sites.google.com/site/explorerarad/home
> [...]

Lucian SAS

to speo-lil...@googlegroups.com, explorerarad@yahoogroups com, Orletchi Liviu, SPEO LIPOVA ARAD, Speowest Arad, Stoenescu Adelina, Robert Sarkozi, Alina Alina, Cristian Busa, Bakos Andrei, Bakos Attila, Bakos Ladislau, Crisan Adi, Cristina Caldare, dorel gureanu, Paicu Dan, erich heinzl, Heinzl Erich, elisabet...@yahoo.com, Florin M., Filips Frank, FIN Florin Marginean, Gavanescu Ovidiu, Gilu Ban giluban, Marius Gancea, Herbert, Patrik Haizer, Sergiu Jiduc, jiduc_...@gmail.com, kaj...@yahoo.com, luc...@alpinproiect.ro, nedesc...@yahoo.com, nica calin, Clepcea Raul, Rada Gigi, Tulucan Tiberiu, tim sprp, Brad Viorel, Verba Eugen explorer, Andrei Codreanu, Czegledi Iosif, Florian Radu
Dragi colegi,

va trimit atasat invitatia ;a Zilele Muntelui 2015, transmiteti va rog informatia la toti colegii posibil interesati.

Invitatie zilele muntelui Casoaia 2015.pdf