Stefan Bakos

to speo-lil...@googlegroups.com, explorerarad@yahoogroups com

Pentru cei care doresc si vor sa sustina realizarea unui film documentar despre Speologia aradeana (am inceput cu 45 de ani de Liiacul dar pina se finalizeaza o fi 46 sau cine stie ...)....
deci idea este ca am scos un DVD cu ceva filmari de la Casoaia, + toate fotografiile si varianta prezentata acolo a filmului de 45 de ani de Liliacul.
noi intentionam sa dam acest DVD contra unei donatii de 10 (sau mai multi) RON...banii se vor folosi pt continuarea filmului si realizarea unei baze de date cu filme fotografii si alte informati
45 dvd.jpg

luc...@alpinproiect.ro

to speo-lil...@googlegroups.com
Sustinem, mai ales ca suntem mentionati la filmari !
Poate peste 50 de ani, din drepturile de autor, nepotii nostri isi fac o casa !
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Speo Liliacul `68” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa speo-liliacul-...@googlegroups.com.
Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la speo-lil...@googlegroups.com.
Accesaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/speo-liliacul-68.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.