Roger Waters BUDAPEST 2017

Stefan Bakos

to explorerarad@yahoogroups com, speo-lil...@googlegroups.com, Verba Eugen, Iosif Czegledi, Cristian Busa, erwin_...@gmail.com, Barkasz Daniel, Brad Viorel, Calin Nica, Iulius Bututoi, Draga SAS, dorel gureanu, filip...@yahoo.com, Gheorghe Rada, Romeo Lazar
Salut!
stiti bine ca sint un pic cam boland cu Pink Floyd asa ca fara sa va suparati pe mine va ofer cateva informatii despre un concert :

Roger Waters Us + Them Tour 2017-2018

bilete se pot cumpara online, de maine la adresa:
https://www.ticketpro.hu/konnyuzene/2197148-roger-waters.html
12.900 - 34.900 Ft

(pe aprilie la Mettalica nu mai sint bilete si la Depeche Mode in februarie numai cateva, deci si aici cred ca se vor vinde repede...asa ca info )

secvente 2017 Us&Them Tour.mp4

Michael Heinzl

to speo-lil...@googlegroups.com
Cum bine stii, Budapesta e cam departe pt noi.
Asa ca am luat la München

---