Алла Магльована

to sp...@googlegroups.com
 Здраствуйте. Я згодна платити за сайт. Пишіть куди, що і як .

Татьяна Бородина

to sp...@googlegroups.com
хотите общения? пишите по русски!!!

Валерий Деркач

to sp...@googlegroups.com

Шановна, свої думки, стосовно мови спілкування залиште при собі.

--
Ви одержали це повідомлення, оскільки підписані на Google Групи -
група "Шкільна фізика"

Тарас Леськів

to sp...@googlegroups.com
Справді,а сайт вартий існування!

2011/5/20 Валерий Деркач <der.v...@gmail.com>
Щоб додати повідомлення в цю групу, надішліть лист на
sp...@googlegroups.com
Щоб відписатися від цієї групи, надішліть лист на
sp-ua+un...@googlegroups.com
Більше опцій доступно на основній сторінці групи
http://groups.google.com/group/sp-ua?hl=uk?hl=uk

--
З повагою,
Тарас Леськів

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень!
Я перекинув пані Тетяну до групи премодерованих користувачів.
Стосовно сайту, то на жаль попередні спробі прилаштувати кудись сайт в
2 ГБ виявилися невдалими. Головна проблема, як я розумію, не в
розмірах сайта, а в тому що він на основі Plone (не php). Шукаю далі.
З повагою, Ігор Філоненко

On 20 Тра, 23:55, Тарас Леськів <tarikles...@gmail.com> wrote:
> Справді,а сайт вартий існування!

Валерий Деркач

to sp...@googlegroups.com

якщо проблема в "двигунці", то можу запитати знайомого, він надає послуги хостингу.

22.05.2011 21:02 пользователь "Ігор Філоненко" <i.fi...@gmail.com> написал:

> [...]
2 ГБ виявилися невдалими. Головна проблема, як я розумію, не в
розмірах сайта, а в тому що він на основі Plone (не php). Шукаю далі.

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Буду вдячний за допомогу.

On 23 Тра, 23:51, Валерий Деркач <der.val....@gmail.com> wrote:
> якщо проблема в "двигунці", то можу запитати знайомого, він надає послуги
> хостингу.
>

> 22.05.2011 21:02 пользователь "Ігор Філоненко" <i.filo...@gmail.com>

Валерий Деркач

to sp...@googlegroups.com

вчора вже запитав :-)
ICQ: 485543765
Тел.моб.: 0977108082
Олег

--

Ви одержали це повідомлення, оскільки підписані на Google Групи -
група "Шкільна фізика"
Щоб додати ...