Сайт "Навчаємось Гуртом"

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!
Деякий час я розміщував тести та дистанційні курси на безкоштовному
хостингу Moodle http://www.keytoschool.com, але там були значні
ускладнення з викладенням тестів і зміною зовнішнього вигляду сайту.
Тижнів зо два назад я домовився із сайтом http://www.hurtom.com і вони
надали свій сервер та технічну допомогу для безкоштовних україномовних
курсів на основі Moodle. На сьогодні 24 лютого 2011 року Moodle
встановлена, виконані попередні налаштування, сайту дали назву
"Навчаємося Гуртом!", адреса http://www.school.hurtom.com.
Сайт "Навчаємося Гуртом!" готовий розмістити матеріали будь-якого
шкільного предмета українською мовою, надається технічна
(консультації) та методична допомога.
Сьогодні ж почато додавання тестів конкурсу "Левеня":
7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=8
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=9
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=10
10 клас - поки не готов
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=11
З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!
Сьогодні продовжив додавання тестів конкурсу "Левеня", цього разу 2009
року
7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=12
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=13
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=14
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=15
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=16

Крім того, додав на сайт кнопки для швидкої публікації посилань на
"Навчаємось Гуртом!" у Facebook та ВКонтакті.

З повагою, Ігор Філоненко

PS! Цікаво знати чи всі нормально заходять на сайт, з якою швидкістю
сторінка відображається, як проходить реєстрація тощо. Ваші
повідомлення дозволять якісніше налаштувати роботу сайта.

Anna W.

to sp...@googlegroups.com

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ!
ТіпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ.пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅлі пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ.
З пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅ
* пїЅпїЅпїЅпїЅ ФіпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ <i.fi...@gmail.com> [Fri, 25 Feb 2011 02:13:33 -0800 (PST)]:

--
Anna W..

Ігор Філоненко

to sp...@googlegroups.com
Так, я теж не можу. Лист адміністратору вже надіслав.

25 лютого 2011 р. 17:58 Anna W. <annawojc...@rambler.ru> написав:
> [...]
> З повагою Анна Войцеховська
>
> * Ігор Філоненко <i.fi...@gmail.com> [Fri, 25 Feb 2011 02:13:33 -0800
> (PST)]:
>

> --
> Anna W..
>
> --
> Ви одержали це повідомлення, оскільки підписані на Google Групи -
> група "Шкільна фізика"
> Щоб додати повідомлення в цю групу, надішліть лист на
> sp...@googlegroups.com
> Щоб відписатися від цієї групи, надішліть лист на
> sp-ua+un...@googlegroups.com
> Більше опцій доступно на основній сторінці групи

Ярошевская Галина

to sp...@googlegroups.com

О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫
Error: Database connection failed.

It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly.

The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php

О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫.

* О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫щё О©╫О©╫О©╫
* О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫ mail.ru

Ігор Філоненко

to sp...@googlegroups.com
Угу. В мене те саме. Адміністратор не відкликається, захворів мабуть.
Зазвичай він постійно на зв'язку.

2011/2/26 Ярошевская Галина <galina...@yandex.ua>:

> [...]

> The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php

Ярошевская Галина

to sp...@googlegroups.com

Бажаю вам легко виправити всі недоліки.

Ігор Філоненко

to sp...@googlegroups.com
Дякую. Якщо цей хостинг не виправдає сподівань і не забезпечить
стабільної роботи, то я все одно знайду якийсь інший варіант.

26 лютого 2011 р. 12:31 Ярошевская Галина <galina...@yandex.ua> написав:

> Бажаю вам легко виправити всі недоліки.

Ігор Філоненко

to sp...@googlegroups.com
Сайт знову працює.

26 лютого 2011 р. 12:34 Ігор Філоненко <i.fi...@gmail.com> написав:

> Дякую. Якщо цей хостинг не виправдає сподівань і не забезпечить

> стабільної роботи, то я все одно знайду якийсь інший варіант..

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Сьогодні продовжив додавання тестів конкурсу "Левеня", додав завдання
2008 року
7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=17
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=18
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=19
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=20
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=21

З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Наступна порція тестів конкурсу "Левеня", додав завдання 2007 року
7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=22
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=23
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=24
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=25
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=27

З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Цього разу додав завдання "Левеня" 2006 року
7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=39
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=40
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=41
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=42
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=45

З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Завдання "Левеня" 2005 року

7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=52
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=53
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=54
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=55
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=56

З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика

Добридень, колеги!

Завдання "Левеня" 2004 року

7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=58
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=59
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=61
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=62
11 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=63

З повагою, Ігор Філоненко

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Передостанні завдання "Левеня" 2003 року

7 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=65
8 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=66
9 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=67
10 клас - http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=68