Лабораторні роботи за 7 клас

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Шановні колеги!
Доробив сьогодні останню лабораторну роботу для 7 класу. З чистим
сумлінням можу надати повний список із посиланнями:
1. Фiзичний кабiнет та його обладнання. Правила безпеки у фiзичному
кабiнетi. http://sp.bdpu.org/laboratory_research/fizichnii_kabinet
2. Ознайомлення з вимiрювальними приладами. Визначення цiни подiлки
шкали приладу. http://sp.bdpu.org/laboratory_research/vimiryuvannya
3. Вимiрювання часу (метроном, секундомiр, годинник).
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/vimiryuvannya_chasu
4. Вимiрювання лiнiйних розмiрiв тiл та площi поверхнi.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/vimiryuvannya_ploschi
5. Вимiрювання об'єму твердих тiл, рiдин i газiв.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/vimiryuvannya_obemu
6. Вимірювання маси тіл. http://sp.bdpu.org/laboratory_research/mehanika/vimiryuvannya_masi
7. Дослідження явища дифузії в рідинах і газах.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/MKT_i_termodinamika/doslidjennya_difuzii
8. Визначення густини твердих тіл і рідин.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/MKT_i_termodinamika/viznachennya_gustini
9. Утворення кольорової гами світла шляхом накладання променів різного
кольору. http://sp.bdpu.org/laboratory_research/optika/nakladannya_svitla
10. Вивчення законів відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/optika/vidbivannya_svitla
11. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/optika/tonka_linza
12. Складання найпростішого оптичного приладу.
http://sp.bdpu.org/laboratory_research/optika/optichnii_prilad
Буду вдячний зауваженням, виправленням, рекомендаціям, відгукам про
використання в класі тощо

Стрийський район Відділ освіти

to sp...@googlegroups.com
ВИШЛІТЬ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ ДЛЯ 8 КЛАСУ!!!   ДЯКУЮ

3 листопада 2010 р. 16:54 Ігор Філоненко <i.fi...@gmail.com> написав:
--
Ви одержали це повідомлення, оскільки підписані на Google Групи -
група "Шкільна фізика"

--
Сичак Андрій Володимирович

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Готових поки що немає. Якщо не рахувати тут http://sp.bdpu.org/files/ppz/ph79libr
и тут http://sp.bdpu.org/files/ppz/virtual_physical_laboratory_10-11.
Зараз намагаюся накидати проект вивчення теми Світлові явища за
допомогою віртуального конструктора фізичних моделей. Потім буду
працювати тестами Левеня для 7 класу. І тільки після цього в мене
запланована робота над лабораторними для 8 класу.

On 4 Лис, 16:10, Стрийський район Відділ освіти <znobox....@gmail.com>
wrote:

> ВИШЛІТЬ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ ДЛЯ 8 КЛАСУ!!!   ДЯКУЮ
>

> 3 листопада 2010 р. 16:54 Ігор Філоненко <i.filo...@gmail.com> написав:

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Шановні колеги!
Закортіло переробити завдання з вимірювання лінійних розмірів, площі
та об'єму бруска.
Спочатку думав просто на малюнку приставити до бруска три лінійки (в
зошиті для лабораторних робіт Божинової щось подібний малюнок є),
потім згадалось як діти вперто відлік або від 1см, або від початку
лінійки ведуть і додав можливість рухати лінійки. Але на лінійці для
вимірювання ширини штрихи зливаються і покази майже неможливо
прочитати, тому вийшов ось таки варіант http://sp.bdpu.org/files/sims/yava/2.
Що ви про це скажете? Чи буде такий варіант зрозумілий 7 класу?
З повагою, Ігор Філоненко

Наталья Матвиенко

to sp...@googlegroups.com
О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫ О©╫ О©╫ О©╫ О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫О©╫О©╫ 9 О©╫О©╫ 10 О©╫О©╫О©╫О©╫ О©╫

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Шановні колеги!
Останні зміни по лабораторним роботам для 7 класу такі:
Оброблена інформація з Зошита для лабораторних робір Ф.Я.Божинової. В
них мою увагу привернув таке собі мотиваційне оповідання на початку
кожної лабораторної.
Подивився також лабораторні роботи в підручнику Фізика-7
Л.Е.Генденшейна.
Підібрані колекції фото вимірювальних приладів із різною ціною поділки
http://sp.bdpu.org/files/images/lab10-11/shkali
З посібника Скреліна Л.І. позичені картки із зображенням термометрів
http://sp.bdpu.org/files/images/MKT_i_termodinamika/termodinamika/teplovii_balans,
мензурок http://sp.bdpu.org/files/images/lab10-11/vimiryuvannya_V,
побудови зображення у плоскому дзеркалі
http://sp.bdpu.org/files/images/kolivannya_hvili_optika/optika/ploske_dzerkalo,
побудови зображення у тонкій лінзі http://sp.bdpu.org/files/images/kolivannya_hvili_optika/optika/linza.
До лабораторної роботи з вимірювання часу підібрані зображення різних
годинників http://sp.bdpu.org/files/images/lab10-11/vimiryuvannya_chasu
та програмна імітація метронома http://sp.bdpu.org/files/sims/mehanika/metronom/index.html.
Зроблені моделі для вимірювання лінійних розмірів, площі та об'єму
брусків http://sp.bdpu.org/files/sims/rozmiri_bruska/index.html.
Як і завжди буду вдячний зауваженням, виправленням, рекомендаціям,
відгукам про
використання в класі тощо.
З повагою, Ігор Філоненко