Дистанційний курс "Світлові явища" для 7 класу

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень, колеги!

Не пам'ятаю чи писав про це, але курс "Світлові явища" зараз працює за
адресою http://www.school.hurtom.com/course/view.php?id=4.
Поки я налаштовував "Навчаємось Гуртом!" та розміщував тести "Левеня"
навчання в школі пішло далі і після перемовин з кількома вчителями я
залишив (поки що) в спокої відновлення теоретичного матеріалу перших
уроків і зайнявся поточними, тобто лінзами.
Наразі, в дистанційному курсі є такі матеріали:
Природа світла. Джерела світла. Тести http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=46
Поширення світла. Тести http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=47
Відбивання світла. Тести http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=48
Плоске дзеркало. Тести http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=49
Лінза. Види лінз та властивості. Характерні точки і напрями. Теорія
http://www.school.hurtom.com/mod/book/view.php?id=82
Тест для самоперевірки http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=83
Побудова зображень в лінзі. Властивості зображень. Теорія
http://www.school.hurtom.com/mod/book/view.php?id=84
Тест для самоперевірки http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=85

Прошу і самим використовувати, і дітей спрямовувати. Чим більше буде
користувачів, тим цікавіше буде поліпшувати цей курс.

З повагою, Ігор Філоненко

Ярошевская Галина

to sp...@googlegroups.com
Добрий день! на жаль на всі адреси видає помилку

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Вчора в 20.25 не працював, помилки не бачив, а зараз у мене все
працює.

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень!

Сьогодні додав
Теорію з теми "Фокусна відстань та оптична сила. Формула тонкої лінзи"
http://www.school.hurtom.com/mod/book/view.php?id=87
Тест з цієї ж теми http://www.school.hurtom.com/mod/quiz/view.php?id=88

З повагою, Ігор Філоненко