Припинення активної підтримки сайтів

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Добридень!
Я звільняюсь з університету і переходжу на іншу роботу де навряд чи
буду мати можливість не тільки розвивати, але і підтримувати сайти
"Шкільна фізика" та "Навчаємось Гуртом!".
Принаймні до літа сайт "Шкільна фізика" ще буде працювати на
обладнанні університету (якщо наступник на моїй роботі не завалить
його), тим часом можливо зможу домовитись про його перенос в інше
місце.
Якщо в когось є бажання модерувати коментарі до "Шкільної фізики" або
додавати матеріали, то пишіть до 31 березня 2011 року (пишіть і після,
але відповідь може затриматися до 3 тижнів).
З повагою, Ігор Філоненко

Вадим Гавронський

to sp...@googlegroups.com
Шановний Ігоре!
Дуже прикро, що сайт закінчує своє існування. Ви робили дуже велику і потрібну справу. Я тільки дивувався, де Ви знаходити час і сили, щоб підтримувати сайт. Велика Вам вдячність за класну роботу! А на новому місці бажаємо успіхів. Нехай приносить тільки задоволення! Хай щастить!

23 березня 2011 р. 08:57 Ігор Філоненко <i.fi...@gmail.com> написав:
--
Ви одержали це повідомлення, оскільки підписані на Google Групи -
група "Шкільна фізика"

--
З повагою,
Vadym V. Havronskyy,

calll:    +380 67 209 10 47
mailto: gav...@gmail.com
           ga...@voliacable.com
ICQ:    438 502 086
Skype: v.gavr

Ярошевская Галина

to sp...@googlegroups.com

Шкода, Ігоре. Але життя триває. тому всього вам найкращого на новому місці роботи)

Ігор Філоненко

to Шкільна фізика
Дякую за побажання всім хто писав в групу чи приватно. Зараз веду
перемови про перенос сайту. Коли щось буде, то повідомлю.