RE: sowa magazyn europejski Skrócone podsumowanie dotyczące użytkownika sowa-frankfurt@googlegroups.com - 1 wiadomość w 1 temat

Jan Polak

to sowa-fr...@googlegroups.com
Prosze o podanie Imienia Pana Zajac, wymienianego ponizej....czy to Alek=Aleksander Zajac?
a byc moze wjecej o tej osobie, bo byc moze mieliosmy okazje na zebraniach technicznych ja poznac nieopatrztnie, nie wiedzac o kogo chodzi.

tylko do wlasnego uzytku::

Hallo Andrzej

jesli to o ta sama osobe chodzi, to ktos ja wprowadzil do BV i wspolpracy, a w internecie jest o tym glosno, ze dziala "antypolsko"?.

Trzeba zajac stanowisko, ja nie chce z polityczna dzilalanoscia nic nie miec wspolnego, dopuki  BV nie otrzyma jakis Twoich jako Przew. BV wyjasnien wyczerpujacych (patrz STATUT), nie bede uczestniczyl w zebraniach BV i Komisja Rewizyjna moze zablokowac konto BV, dopuki sie to nie wyjasni.

Ja wspolpracy z p. Zajac nie zlecalem, a ze finansowo wielu sie  pomaga, ale  w jakim celu? ale taki tok myslenia finansowy sie nasuwa po Twoim stanowisku.

Dziekuje, mi to nie wystacza, a w detektywa nie mam czasu sie bawic, bo to polityka nie dla mnie, dosc przez nia wielu ludzi cierpialo (lub cierpi, np glod, napady, niesprawiedliwosc, terroryzm, bandytzm itp).

Na razie

Jan

To: sowa-frank...@googlegroups.com
From: sowa-frankf...@googlegroups.com
Subject: sowa magazyn europejski Skr�cone podsumowanie dotycz�ce u�ytkownika sowa-fr...@googlegroups.com - 1 wiadomo�� w 1 temat
Date: Thu, 7 Jan 2010 06:33:57 +0000

Grupa: http://groups.google.com/group/sowa-frankfurt/topics
    "SOWA" <sowa-fr...@t-online.de> Jan 07 02:44AM +0100 ^

    MSZ musi zaprzestac antypolskiej polityki w stosunku do Polak�w w Ameryce Poludniowej, na Bialorusi i w Niemczech.
    wi�cej...

Hotmail macht's dir leicht: Versende vorgeschriebene Neujahrsgr��e

Jan Polak

to Sowa3
Gdzie mozna poczytac troche wjecej o RADIU MARYJA?
Subject: sowa magazyn europejski Skrócone podsumowanie dotyczące użytkownika sowa-fr...@googlegroups.com - Liczba wiadomości: 4 w Liczba tematów: 3
Date: Fri, 12 Feb 2010 06:32:52 +0000

Grupa: http://groups.google.com/group/sowa-frankfurt/topics
    "SOWA" <sowa-fr...@t-online.de> Feb 11 08:57PM +0100 ^

    kultura sracza Klo-Kultur
    kulisy zbrodniczej prywatyzacji Panstwowej Stadniny w Ochabach Wielkich, i inne
    Kategorie: Wszystkie | Cesko , Slovensko | Jaroslaw Niedzwiecki | Jerzy Pistelok | więcej...
 Temat: Invitation
    "SOWA" <sowa-fr...@t-online.de> Feb 11 12:30PM +0100 ^

    Mordercze swiatla w Jeleniej Górze. Wideo: Jaroslaw, tekst:Grzegorz Niedzwiecki.

    Europa dwóch predkosci
    EU - zwei Geschwindigkeiten. Europäisches Magazin SOWA. więcej...

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „magazyn europejski”.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres sowa-fr...@googlegroups.com.

Internet Explorer 8 - schneller, einfacher & sicherer Browsen

SOWA

to Sowa3
papiez_wtyka_zabobon_w_sciane_placzu.jpg