Aktualizace stránek sota-ok.nagano.cz

Mirek OK1CYC

to SOTA OK
Ahoj,
s pomocí Honzy OK2SRO jsem provedl aktualizaci již dosti neaktuálních stránek o české SOTě - http://sota-ok.nagano.cz.
Seznamy kopců nyní reflektují všechny poslední úpravy a všechny odkazy na dokumenty/pravidla i další SOTA stránky by měly být znovu funkční.
Navíc Libor OK1DU sepsal moc hezké a zajímavé popisy prvních kopců v Libereckém kraji, ke kterým se dostanete přes seznam vrcholů a položku "Info" u nich. Libor pracuje na dalších, takže můžete očekávat brzkou aktualizaci. Libore, díky.

Pokud by někdo objevil nějakou chybu na webu, dejte vědět.
Díky.
73
Mirek, OK1CYC

ok8...@interia.eu

to sot...@googlegroups.com, Mirek OK1CYC
Ahojte
Pokud je mozne, propozice pro: Casto pouzivane kmitocty:
FM 145,475 D/DM; 145,500 OM, OE; 145,525 OK (MO-, OL-, ZL-,); 145,550 SP.
73!
Bohus, SP9MKM (OK8PKM)

ok8...@interia.eu

to sot...@googlegroups.com
Ahojte

Omlouvam se: FM 145,425 MHz DL/DM
Bohus

Mirek OK1CYC

to SOTA OK
Díky Bohuši,

doplněno na web.
Pokud by někdo věděl, kde to nejvíc žije na 2m v Čechách, budu rád, když dá vědět. Kromě pár malých závodů jsem posledních 10 let na VKV skoro nevyjel, tak už netuším :(

73
Mirek OK1CYC

Libor OK1DU

to SOTA OK
Ahoj všichni,
provoz na 2 m jsem zkoušel skoro všude. Myslím, že jakž takž ještě funguje na Moravě, v Čechách to je katastrofální. Zvláště v mém Libereckém kraji neuděláš jediné QSO bez předchozí domluvy s kamarády. I přes prosby na velice frekventovaném převaděči OK0BC je zázrak, když se někdo ozve. Pro provoz na 2 m ze SOTY je naprosto ideální FM pohár, který se koná vždy druhou sobotu v měsíci dopoledne anebo MOON contest, který se koná vždy první středu v měsíci od 20,00 místního času. Ten je dobrý v letních měsících.

73 Libor OK1DU