Cept

OK1XXB

to SOTA OK
Dobrý večer.
Omlouvám se za hloupý dotaz, ale potřebuji si aktualizovat své jistě zastaralé informace, které by se daly jistě zjistit jinak, ale…Jak je to s vysíláním mimo území ČR? V hlavě mám uloženo, že pokud dana země podepsala smlouvu???? CEPT, stejně jako ČR, stačí pro krátkodobé vysílání, abych před svoji značku přidal prefix hostitelské země s “/“ ….. stále toto platí? Zajímá mě převážně Maďarsko, a Polsko, nyní se pohybuju kolem vulkánu Ság u Cellmödölku, ehm bez rádia ☹️ a při výstupu na něj jsem litoval, že jsem si nevzal aspoň ručku…. A protože v Maďarsku jsem každý rok aspoň jednou… navíc se dráha polovička chce podívat znova do Tapolcy, u Balatonu…. Kde par kopečku je také na dohled….myslim, že připravit nějaké vybavení není od věci….
Děkuji za odpověď…
Zdenek