Fwd: Winter bonus missing

Rudolf Klvana

to sot...@googlegroups.com
Ahojte,
tak je to asi zdárně vyřešeno (přeposílám pro info).  Počkáme.
73, Ruda, OK2QA

to SOTA OK
Ahoj Rudo,
díky za aktivitu a jinak Andyho blesková odpověď také potěšila. Tak uvidím, dopíši QSO a budeme to hlídat.
Měj se fajn, na Propast jedu kvůli covidu až někdy v únoru. Tak se zase ozvu, třeba se potkáme. A kdybys jel k nám, tak se také ozvi, tady je spousta kopců na FM, ale nejsou stanice. Ale dokážeme se zorganizovat a domluvit.
73 Libor OK1DU

Libor OK1DU

to SOTA OK
Ještě poznámka,
hlídejme to poctivě. Pokud moje angličtina stačí, tak Andy psal, že u nových vrcholů to je OK. Ale třeba Zadní Žalý je nový od 1.8.2020 a bonus má také až od 15.12. Tam se prostě musí změnit celá asociace.
Tak ahoj
73 Libor

Mirek OK1CYC

to SOTA OK
Ahoj Rudo,

díky za info i za aktivitu. Naprostý souhlas: Když jsme si to rozšíření zimního bonusu vyargumentovali, tak teď sem s těmi body, hi.
Jak píše Andy, dejme jim pár týdnů, aby to spravili. Už jsem si hodil do kalendáře na leden připomínku, abych provedl kontrolu těch aktivací, které si bonus zaslouží, jestli ho opravdu budou mít připsaný. Nebál bych se, že tam kde nám teď chybí, o něj přijdeme. Neměl by být problém zpětně dodat.

Bohužel do samotných databází nevidím, abych tam mohl zkontrolovat, pro které kopce a mezi jakými daty je bonus zadaný. V mé moci je pouze seznam kopců plus další seznam parametrů asociace, mezi kterými je i začátek a konec zimního bonusu. Z tohoto seznamu je pak jednou měsíčně updatována samotná databáze SOTy. Evidentně tenhle update nedopadl na 100% nebo jsou stále po něm ještě třeba nějaké manuální zásahy od Management teamu.

73
Mirek OK1CYC