Lisansüstü Eğitim Bursu

Ege Ünv. Sosyal Bilimler Enstitüsü

to sosyalbilim...@googlegroups.com

1416 sayılı Kanuna göre, ülkemizdeki yükseköğretim kurumlarının öğretim elemanı, kamu kurum ve kuruluşlarının ise yetişmiş insan gücü ihtiyacının karşılanması amacıyla resmi burslu statüde yurt dışına lisansüstü öğrenim görmek üzere öğrenci gönderilmesi ile ilgili iş ve işlemler Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilmektedir. 2012 yılında gönderilecek öğrencileri belirlemek için sürecin işleyişine ilişkin kılavuz hazırlıklarına başlanmış olup ilgili kurumlarla müştereken sonuçlandırılacaktır. Başvuruların Temmuz ayı içerisinde alınması öngörülmektedir. Başvuru ile ilgili detaylı bilgiler http://www.osym.gov.tr ve http://ogm.meb.gov.tr web sitelerinde yayınlanacaktır.