Görüş ve Öneri Paylaşımı

Ege Ünv. Sosyal Bilimler Enstitüsü

to sosbilen...@googlegroups.com, sosyalbilim...@googlegroups.com, ege-sosyal-bilimler...@googlegroups.com

Sosyal Bilimler Enstitüsünün İşleyişi Hakkında

Görüş Ve Önerilerinizi Bizimle Paylaşın

Değerli Öğretim Elemanlarımız, Sevgili Lisansüstü Öğrencilerimiz

Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 1982 yılından bu yana 7 ayrı birim¹ içerisinde bulunan 28 anabilim dalında lisansüstü programların işleyişini düzenliyor. 71 yüksek lisans ve doktora programında eğitim gören 1500 öğrenciye ve anılan programlarda ders veren ve/veya tez danışmanlığı yapan 320 öğretim üyesine 17 personelle hizmet veriyoruz.

Görüş ve önerileriniz enstitümüzün daha iyi hizmet vermesi açısından bize yardımcı oluyor. Kurumsal e-posta adresimiz olan sosyalb...@mail.ege.edu.tr adresi üzerinden bizimle görüşlerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.

Katkılarınız için öncelikle teşekkür eder, çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Prof.Dr.Mustafa ÖNER

Enstitü Müdürü