FW: RE: Kørsel indtil 20.000 km???

Line Andersen

Jul 26, 2007, 1:23:14 AM7/26/07
to sosu...@googlegroups.com

-----Oprindelig mail-----
Fra: Line Andersen
Dato: 26. juli 2007 08:22:14
Til: kl...@seistrup.dk
Emne: RE: Kørsel indtil 20.000 km???

Hej Klaus,

jeg har skam fået næsten 900 kr., men som jeg har forstået det, er det kun fra teoriperioden vi får de skattefrie kroner, derfor er denne lønseddel også dateret tilbage til maj 07, da vi var på skolen. Vi får jo ingenting i praktikken.

Birthe Lorentsen fortalte, da vi kom tilbage efter psykiatrien, at det fremover ville køre automatiskog man fra skolens sidde selv ville udregne kilometer antal for alle elever, med udgangspunkt i vores hjemmeadresser og til skolen.

God sommer til alle.

Line

ps. Hvordan går det med jer alle, er der nogle der har fået arbejde, når vi er færdige osv.? Og selvfølgelig også en hilsen til ALLE de gravide, med håb om det går som planlagt.

Jul 26, 2007, 10:14:58 AM7/26/07
to Sosu-gruppen
Line Andersen skrev:

> jeg har skam fået næsten 900 kr., men som jeg har forstået det, er
> det kun fra teoriperioden vi får de skattefrie kroner, derfor er denne
> lønseddel også dateret tilbage til maj 07, da vi var på skolen.

Ærgerligt at vi ikke er mere i skole og mindre i praktik, så!! :)

> [...]
> fremover ville køre automatiskog man fra skolens sidde selv ville
> udregne kilometer antal for alle elever, med udgangspunkt i vores

Ja, det er rigtigt – nu du nævner det, kan jeg godt huske det.

> ps. Hvordan går det med jer alle, er der nogle der har fået arbejde,
> når vi er færdige osv.?

Jeg har været til forventningssamtale på min gamle arbejdsplads
(hvorfra jeg har uddannelsesorlov). Det forløb positivt, så jeg har
besluttet at prøve det af for et års tid, hvorefter jeg vil evaluere
om det er dét jeg skal fortsætte med.

> Og selvfølgelig også en hilsen til ALLE de gravide, med håb om
> det går som planlagt.

"Alle de gravide"? Jeg har vist boet under en sten. Hvor mange
gravide har vi i klassen for tiden? Er Charlotte gravid "igen"? ;)

Mvh,