Go' sommerferie!

Klaus Alexander Seistrup

Jul 14, 2007, 5:03:45 PM7/14/07
to Sosu-gruppen
Hej sosu'er

I Markusevangeliet — kapitel 18, vers 19 — står der:

»Jeg siger jer også: Alt, hvad to af jer her på jorden bliver enige om at bede om, det skal de få af min himmelske fader.«

Kan vi — eller blot et par stykker af os — ikke blive enige om at bede om solskin og varmt vejr?

Ha' en rigtig go' sommerferie!

Knuz,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Tanja Grandt

Jul 15, 2007, 5:17:03 AM7/15/07
to sosu...@googlegroups.com

Ja i lige måde - kan dog ikke komme med et eller andet citat fra nogen hellige bøger...

Men kan det her "Life is just a party".... SÅ FYR DEN AF OG GOD SOMMERFERIE ALLESAMMEN!!!

....Og ja - overlevede Roskilde "mudder" Festival med højt humør og masser af alkohol med Charlotte :-)

Knus Tanja

From:  Klaus Alexander Seistrup <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>
Subject:  Go' sommerferie!
Date:  Sat, 14 Jul 2007 23:03:45 +0200

>Hej sosu'er
>
>I Markusevangeliet — kapitel 18, vers 19 — står der:
>
>  Â»Jeg siger jer ogsÃ¥: Alt, hvad to af jer her pÃ¥ jorden bliver enige om at bede om, det skal de fÃ¥ af min himmelske fader.«
>
>Kan vi — eller blot et par stykker af os — ikke blive enige om at bede om solskin og varmt vejr?

>Ha' en rigtig go' sommerferie!
>
>Knuz,
>
>--
>Klaus Alexander Seistrup
>http://klaus.seistrup.dk/

Ta' på udsalg året rundt på MSN Shopping hvor du altid finder de bedste priser

anne...@sol.dk

Jul 15, 2007, 11:13:44 AM7/15/07
to sosu...@googlegroups.com

Hej

Ja i må alle have en rigtig dejlig sommer og bare nyde det ikke at skulle tidligt op :0) og mon ikke der nok skal komme en uge eller to med lidt sol.

Til dem der har interesse så forløber min graviditet som den skal, har været til de første undersøgelser og alt ser fint ud så det er bare dejligt.

I må alle have det godt

knus Anne

anja castell

Jul 17, 2007, 12:44:17 PM7/17/07
to sosu...@googlegroups.com

Hej allesammen.

Håber at I alle sammen kan holde varmen ud....;-) og I samtidig for en super dejlig sommer. De varmeste hilsner her fra Løkken ( med sol )

knus Castell