Voksenlærlingløn i Lyngby-Taarbæk Kommune?

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Hej sosu'er

Er der nogen af jer der nu er ansat i Lyngby-Taarbæk Kommune, og som kan bekræfte at vi nu får ca. 17.600,- kr/måned i stedet for de rundt regnet 10 kkr vi fik før? Eller er der mon sket en fejl? Det var en rar lønseddel at få, men mindre rart hvis halvdelen skal betales tilbage.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Tanja N Grandt

to sosu-ass
Har ikke fået lønseddel, men det ville da være fantastisk hvis det
ikke var en fejl... Det er fuldt fortjent!!! :-)

Tanja

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Hej sosu'er

Laila fortæller at Vallensbæk angiveligt osse betaler voksenlærlingløn, så måske er den go' nok. Herligt (men lidt sent)!

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Det er da løgn!?!?!? Har stadig ikke fået nogen lønseddel... men den går vel ind i morgen?

From:  Klaus Alexander Seistrup <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>
Subject:  Re: Voksenlærlingløn i Lyngby-Taarbæk Kommune?
Date:  Thu, 28 Jun 2007 19:56:15 +0200

>Hej sosu'er
>
>Laila fortæller at Vallensbæk angiveligt osse betaler voksenlærlingløn, sÃ¥ mÃ¥ske er den go' nok.  Herligt (men lidt sent)!

>Mvh,
>
>--
>Klaus Alexander Seistrup
>http://klaus.seistrup.dk/

Få de bedste resultater med MSN Search

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Tanja Grandt var hurtig på aftrækkeren:

> Det er da løgn!?!?!? Har stadig ikke fået nogen lønseddel...
> men den går vel ind i morgen?

Ja, lønnen går ind i morgen, så nu bliver spørgsmålet snart besvaret.
Jeg håber at det er os allesammen det gælder, og ikke kun nogle af os.

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Jeg ER bare hurtig!!

Var lige inde og kigge på lyngby Taarbæk kommunes hjemmeside... de giver voksenløn, hvis man er over 25.. i hvert fald når man er hjælper..

Det er da også det eneste lyspunkt der overhovedet er at finde ved den her praktik....

SUUUUUUUK!!!!

From:  "Klaus Alexander Seistrup" <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>
Date:  Thu, 28 Jun 2007 20:00:14 +0200
> [...]
>besvaret.
>Jeg håber at det er os allesammen det gælder, og ikke kun nogle af

Opret en personlig blog og del dine billeder på MSN Spaces

Louise Larsen

to sosu...@googlegroups.com

Hey people

Undskyld mig... men kan det være rigtig at nogle af eleverne får voksenløn og ikk de andre. Det er da unfair.. ikk at det er af betydning for mig, når jeg alligevel ikke er gammel nok.

Håber i har det dejligt... Det kører her i hjemmeplejen.
Knus Louise

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Ja det bundhamrende uretfærdigt, kan kun være enig, ved da i hvert fald, jeg ville flippe skråt ud, hvis jeg ikke var en af de heldige...

Men kan da fortælle, det da er det eneste lyspunkt i denne praktik for mig - føler mig som ren arbejdskraft og ikke elev overhovedet - så de har da også bare at hoste op...

Knus Tanja - MED NEDTUREN PÅ MØLLEBO!!

From:  "Louise Larsen" <loui...@gmail.com>
To:  sosu...@googlegroups.com
Date:  Fri, 29 Jun 2007 13:04:43 +0200

charlotte olsen

to sosu...@googlegroups.com
Ja synes seriøst det er noget pis, at nogen får voksenløn og ikke andre, jeg
ringer sgu til foa... Alle skal have eller ingen....!!!! Det er godt nok
noget der kan sætte mit pis i kog, skulle jeg hilse og sige... Vil jeg ikke
finde mig i....

Hygge til jer alle...

> [...]

>jeg alligevel ikke er gammel nok.
>

>Håber i har det dejligt... Det kører her i hjemmeplejen.

Download din yndlingsmusik på MSN Music: http://www.msn.dk/music - det er
nemt og billigt

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Hm…

Nu begynder det at blive spændende. Susanne Frølich har sendt en sms
hvori der står:

»Foreløbig status: voksenelev løn er en fejl - en fejl. J vender
tilbage når j ved mere - susanne«

Bumme-lumme-lum-bum!

--
Klaus Alexander Seistrup
http://ulink.zone237.dk/

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Hej sosu'er

> Susanne Frølich har sendt en sms hvori der står:
>
> »Foreløbig status: voksenelev løn er en fejl - en fejl. J vender
> tilbage når j ved mere - susanne«

Jeg har lige talt med Susanne, og der er dårligt nyt:

Det er en fejl at assistentelever i Lyngby-Taarbæk Kommune har fået
udbetalt voksenlærlingløn. På et tidspunkt vil det blive indført, men
kun for nystartede hold, så det er ikke noget der kommer til at berøre
os. Således lyder beskeden fra en uddannelsesansvarlig sygeplejerske
(Annette Perrild?), som har undersøgt sagen.

Jeanett Wulff fra LTK's lønningskontor er på ferie i denne uge, og er
først tilbage på sin pind fra på mandag af. Der vil så blive udsendt
en officielt forklaring på hele cirkuset, og osse om vi skal betale
tilbage via løntræk eller girokort. Men Perrild bad Susanne sætte
jungletrommerne i gang, så vi ikke investerer alt guldet nu.

Angiveligt er der ingen kommuner der udbetaler voksenlærlingløn til
assistentelever, heller ikke Vallensbæk eller Århus (man kan så undre
sig lidt over hvorfor så mange kommuner har fået den gode idé), men
LTK kan naturligvis kun tale for sig selv, så derfor er denne besked
først og fremmest møntet på assistentelever i LTK.

Øv…!

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Hej igen, sosu'er!

Jeg glemte at foprtælle, at med til historien hører at Lyngby-Taarbæk
Kommune i dag er blevet kimet ned af elever der ønsker at skifte
ansættelseskommune til LTK – og det kan man jo ikke fortænke dem i,
det er bare ærgerligt at det hele er en fejl.

Mvh,

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Vi fortjener allesammen den voksenløn - og de kan stikke deres girokort til tilbagebetaling op i ......

Tanja - nu helt og fuldstændig opgivende!!!!!!!

From:  "Klaus Alexander Seistrup" <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>

Date:  Mon, 2 Jul 2007 18:24:18 +0200