Løn i Lyngby-Tårbæk

sosu-ass

to sosu-ass
Kære alle i Lyngby-Tårbæk kommune

Har I fået løn?!.
Vældig interessant - først får man voksenløn og dernæst
ingenting......
Jeg har nemlig ikke modtaget en krone endnu - ej heller lønseddel for
juli mdr., hvilket er meget mystisk.
Kørselspenge har jeg heller ikke modtaget fra skolen i denne omgang!
Har I alle fået kørselspenge!?

Forsat god restferien til alle!

KH
Klaus H

Klaus Alexander Seistrup

to Sosu-gruppen
Klaus Hansen skrev:

> Har I fået løn?!

Jeg har fået løn fra LTK, ja, og jeg har endda både fået lønsedler i
e-Boks og med fodpost (nisser!).

> Jeg har nemlig ikke modtaget en krone endnu - ej heller lønseddel for
> juli mdr., hvilket er meget mystisk.

Underligt, har du talt med lønkontoret (tlf 45 97 32 19)?

> Forsat god restferien til alle!

Tak, og i lige måde!

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Har heller ikke fået en pind - hverken lønseddel og penge... skide fedt hva..!

... nyd det sidste af jeres ferie.. jeg er allerede tilbage i helvede, da jeg flyttede den sidste uge, så jeg kunne komme på Roskilde. Idag har jeg været alene med en ny afløser til 12 beboere, hvor 9 af dem skal liftes, halvdelen mades og alle hjælpes... vi fik de sidste op kl 13.. vi skulle ha spist kl 12.. - er livet dog ikke bare fantastisk.. Jeg er stadig ikke elev åbenbart.. trods klager og samtaler.. "jamen Tanja, det er jo ferie - det må du jo forstå" - siger min nye bedste veninde oversygeplejerske Birgit (der vist har været på kursus i at tale ned til ALLE medarbejdere på en barnlig og "har du nu forstået-agtig" måde) Hun er lige min type, tror sgu jeg søger jo derud når jeg er færdig til oktober .. nogen der vil med?

Lyngby Taarbæk kommune er fyldt med personale goder og der gives en vanvittig god løn...

From:  "Klaus Alexander Seistrup" <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>
Subject:  Re: Løn i Lyngby-TÃ¥rbæk
Date:  Wed, 1 Aug 2007 11:13:55 +0200

> [...]

>e-Boks og med fodpost (nisser!).

>Underligt, har du talt med lønkontoret (tlf 45 97 32 19)?

Ta' på udsalg året rundt på MSN Shopping hvor du altid finder de bedste priser

Louisa Andersen

to sosu...@googlegroups.com

Hej alle i Lyngby,

Håber i har haft en god sommer, trods det knap så heldige vejr. Jeg har heller ikke fået løn. Talte dog med en dame på kommunen, som har givet mig et a conto beløb på 3000,-. Jeg bedte om, at få min lønseddel tilsendt og har modtaget den idag. Der er lønnen fra sidste måned, som står som minus beløb + 2 x løn på 10.047 fra juni og den fra juli. Desuden er jeg blevet trukket 6.955,- for 111 timers ferie, hvilket vel ikke kan være rigtigt, da vi jo har optjent ferie gennem de 9 måneder sidste år fra april til december? Hmm det er godt nok noget møg og så er det yderst belastende, at hende man skal tale med er på ferie!!! Der burde sgu da være en stedfortræder. Jeg mener, verden kan da ikke gå i stå bare fordi frk. Dut og Dat er på ferie?!

Hej hej fra Louisa fisa

From:  sosu-ass <klaush...@gmail.com>
To:  sosu-ass <sosu...@googlegroups.com>
Subject:  Løn i Lyngby-Tårbæk
Date:  Wed, 01 Aug 2007 08:25:16 -0000

Christian Riis Kistrup

to sosu...@googlegroups.com, sosu...@googlegroups.com
Hej alle,

Kedeligt med alle de loenproblemer!! Er der nogen fra Broenby der har faaet penge?? Jeg sidder nemlig i USA og kan desvaerre ikke tjekke min konto, men er da lidt spaendt paa om der mon er penge paa kontoen.

Haaber alle nyder de sidste dage af ferien. Glaeder mig meget til vi snart ses igen i skolen.

Kh Cecilie

Tanja Grandt

to sosu...@googlegroups.com

Louisa fisa... hvem talte du med.. vil også ha et a conto beløb :-)

Den lønseddel lyder da helt umulig og vældig mærkelig? Fatter da ikke en brik!?!?

Med hensyn til feriepenge.. er der nogen der har fået det? Jeg har ikke engang fået et feriekort og ligegyldigt hvor jeg ringer hen - Region Hovedstaden, Gentofte (hvor jeg jo var i praktik sidste år), Herlev (hvor de laver vores løn - eller lavede?) Er der ingen der vil eller kan svare på mine spørgsmål, Regionen siger det er skolen, da vi var ansat der i 2006... dem der lavede vores løn i 2006 siger det er Regionen.... blab blab blab...

Cecilie... tror du har fået løn - det er vist kun os i fantastiske Lyngby Taarbæk kommune der har bøvl... Kommer du snart hjem altså!!!!!!??????

From: "Louisa Andersen" <lou...@hotmail.com>
To: sosu...@googlegroups.com
Subject: RE: Løn i Lyngby-Tårbæk
Date: Thu, 02 Aug 2007 14:07:08 +0200

Opret en personlig blog og del dine billeder på MSN Spaces

Louisa Andersen

to sosu...@googlegroups.com

Hej Lyngby-Taarbækkere,

Så skulle der gerne være lidt gevinst på torsdag. Jeg har talt med Marianne Bøchers (eller hvad hun nu hedder) stedfortræder idag og hun talte med dem på lønkontoret på kommunen. Jeg fik at vide på glostrup hospital, at alt var overgået til Lyngby kommune, men det har i andre vist også, for vi har jo ringet rundt til dem som sindsyge allesammen. Nå, men på Glostrup sagde de, at de havde sendt et saldokort over vores penge og dermed også vores feriepenge fra sidste år. Men uha, det kendte ham Jan Heckman fra lønkontoret i Lyngby ikke noget til og skulle der være sådan et saldokort, ja så ville det være ovre hos Marianne. Talte herefter med hendes stedfortræder Inge og hun vidste tilfældigvis, at disse saldokort VAR blevet afleveret på lønningskontoret hos ham Jan, for hun havde selv sendt dem før sin ferie. Hun ringede til Jan og pludselig får vi altså vores feriepenge på torsdag!!! MEGET MYSTISK. Er ikke helt klar over hvor mange penge det drejer sig om, men på den lønseddel jeg har fået for denne måned, står der, at jeg er blevet trukket for ca. 6500,-.

Puha, holdkæft hvor har det været frustrerende!!! der er ikke en skid, der vil ta' ansvar for noget!!! Nå, men nu håber jeg meget, at vi allesammen får lidt penge på torsdag.

Ha' det godt til vi ses. . . . . .

Louisa fisa X

From: "Tanja Grandt" <nine...@hotmail.com>
To: sosu...@googlegroups.com

Date: Wed, 01 Aug 2007 16:28:31 +0000

Download din yndlingsmusik på MSN Music

sosu-ass

to sosu-ass
Hej Lyngby - tårnbækhelvedet

Ja ak ak.... også jeg er bare blevet trukket i og måtte rykke to gange
bare for at få en lønseddel. Har fået et acontobeløb på 2300 ellers er
alt andet i mega minus.
Det er simpelthen for sølle af den møgkommune.
Det er jo ikke bare helvedts forgård - men selve arnestedet man er
havnet i! Uanstændig behandling af os elever.

Nu ved man da hvor man aldrig skal søge arbejde......

Klaus H.