laila bay

Jun 30, 2007, 11:43:54 PM6/30/07
to sosu...@googlegroups.com
Hej !

I Vallensbæk kommune giver de faktisk voksen-elev løn til alle elever over 25, også dem på hjælper udd.  og har vist gjort det et stykke tid. I alle fald var de andre elever meget forbavsede over at jeg kun fik den " gamle" sats (inden jeg vidste noget om ændringerne).
Jeg synes også, at det er underligt med den store forskel og at vi ikke er blevet informeret om dette - det er jo en forskel der er til at mærke. ..... og vil lige tilføje at hvis det skal betales tilbage, så kender jeg i hvert fald 'en der ser rødt.

Ligesom dig Tanja, synes jeg heller ikke at denne her praktik er en speciel god oplevelse ..... kan bare ikke overståes hurtigt nok!!!  lyspunktet lige nu er at der kun er 2 uger til sommerferien, jubiii.

Håber det går bedre for jer andre......

hilsen Laila

Lasse og Anja Frederiksen

Jul 1, 2007, 5:18:34 AM7/1/07
to sosu...@googlegroups.com
Hej Alle
Efter at have surfet lidt rundt på nettet fandt jeg en hjemmeside omkring voksenløn, der står at det er den ansættende myndighed som bestemmer om der gives voksenløn eller ej. I kan derfor godt regne med at beholde den udbetalte løn, det er bare unfair at der ikke er ens retningslinjer for alle. Prøv at kigge under:
I Brøndby gives der ikke voksenløn pga besparelser, og det er surt. Ellers håber jeg, at I alle har det godt, og ja der er nedtælling til sommerferien.
Hilsen Anja F.