voksen elevløn eller ej!!!!!

laila bay

to sosu...@googlegroups.com
Hej allesammen,

Jeg har netop i dag talt med den ansvarlige i Vallensbæk kommune i forbindelse med den omtalte elevløn. Hun kunne oplyse, at der i Vallensbæk kommune er en speciel pulje-ordning, der gør at det er muligt at aflønne elever på denne måde.  På forespørgselen  om hvorvidt det kunne være tale om en fejl, og medfører tilbagebetaling, meldte hun meget klart ud, at det er der ikke tale om.

Det er den enkelte kommune der beslutter om de vil bruge de ekstra midler, det koster at aflønne elever med voksenelev-løn. ( sandsyneligvis derfor det ikke er indført alle steder).

Kan godt forstå hvis i andre synes, det er hamrende uretfærdigt men må indrømme at jeg også har lidt svært ved at få armene ned.... for første gang i rigtig lang tid er der overskud på budgetkontoen!!!

Hilsen Laila