Sv:Re: Voksenlærlingløn i Lyngby-Taarbæk Kommune?

anja castell

to sosu...@googlegroups.com

hej allesammen

Jeg har sku også fået voksen løn... suk de skal sikkert betales tilbage!!!! håber at I har det godt allesammen... tæller dage til det her er slut.

knuz castell

> Fra: "Tanja Grandt" <nine...@hotmail.com>
> Til: sosu...@googlegroups.com
> Emne: Re: Voksenlærlingløn i Lyngby-Taarbæk Kommune?
> Dato: Thu, 28 Jun 2007 18:02:23 +0000

Jeg ER bare hurtig!!

Var lige inde og kigge på lyngby Taarbæk kommunes hjemmeside... de giver voksenløn, hvis man er over 25.. i hvert fald når man er hjælper..

Det er da også det eneste lyspunkt der overhovedet er at finde ved den her praktik....

SUUUUUUUK!!!!

From:  "Klaus Alexander Seistrup" <kl...@seistrup.dk>
To:  Sosu-gruppen <sosu...@googlegroups.com>
Subject:  Re: Voksenlærlingløn i Lyngby-Taarbæk Kommune?
Date:  Thu, 28 Jun 2007 20:00:14 +0200
>Tanja Grandt var hurtig på aftrækkeren:

>Ja, lønnen går ind i morgen, så nu bliver spørgsmålet snart
>besvaret.
>Jeg håber at det er os allesammen det gælder, og ikke kun nogle af
>os.
>
>Mvh,
>
>--
>Klaus Alexander Seistrup
>http://klaus.seistrup.dk/

Opret en personlig blog og del dine billeder på MSN Spaces