Haftalık Bülten ( 01 Ocak 2021 )

editor

to sorularla...@googlegroups.com
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
31. Söz - Beşinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
31. Söz - Dördüncü Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“Lût’un kavmi koşarak onun yanına geldiler. Daha önce de o kötü işi yapmaktaydılar. Lût: 'Ey kavmim! İşte kızlarım (onlarla evlenin); sizin için onlar daha temizdir. Allah’tan korkun ve misafirlerimin önünde beni rezil etmeyin! İçinizde aklı başında bir adam yok mu!' dedi.”

(Hûd, 11/78)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Ebu Hureyre (ra) Hazretleri Hz. Peygamber'in (sav) şöyle dediğini rivayet etmiştir:

“Müslüman, diğer Müslümanların elinden ve dilinden zarar görmediği kimsedir. Mü'min de, halkın, can ve mallarını kendisine karşı emniyette bildikleri kimsedir.”

(Tirmizi, İman 12)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

“Ey bu yerlerin hâkimi! Senin bahtına düştüm. Sana dehalet ediyorum ve sana hizmetkârım ve senin rızanı istiyorum ve seni arıyorum.”

(Sözler, Sekizinci Söz)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

El-Kebîr: Sınırsız isim ve sıfatlarıyla ilmimizi aşan sonsuz büyüklük sahibi olan.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

Ey kudsî ulvî temsillerle sıfatına bakılan, yüce misallerin yekta sahibi,
Ey bütün güzel, mutlak, yüce sıfatların tek sahibi,
Ey devamlı olan ahiret, geçici olan dünyanın her cihetle tek sahibi,
Ey Meleklerin, Şehitlerin, ehli takvanın rahatgâhı, meskeni olan Cennet’ül-Me’vânın tek sahibi,
Ey Cehennem’in ve alevlenip köpüren laza ateşinin tek sahibi,
Ey en büyük ayetlerin, delillerin, burhanların tek sahibi,
Ey tecelliyatı her tarafta görünen en güzel isimlerin Esmâ’ül-Hüsnâ’nın tek sahibi,
Ey hüküm ve hesabın, emir ve kazanın tek mutlak sahibi,
Ey ulvî gökler, yüce semalar ve içlerindeki her şeyin tek sahibi,
Ey yerden Arş’a her şeyin yegâne sahibi,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Hastalık, define ve hediyedir!Hayat vahdet ve birliğin meyvesidir.
İnsanı ezen yükler!Hâlık'ı esmasıyla tanımak
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

yorungeler
deniz
7-yeralti-sulari.avi_000093360 (Custom) (2)
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız