Haftalık Bülten ( 27 Kasım 2020 )

editor

to sorularla...@googlegroups.com
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
31. Söz - Üçüncü Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
31. Söz - İkinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“Onlar mü'minlere karşı alçak gönüllü,
kâfirlere karşı onurlu ve zorludurlar.”

(Mâide, 5 / 54)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Ebu Hureyre (ra) anlatıyor. Hz. Peygamber (sav) buyurdu ki:

“İman, yetmiş küsur -bir rivayette de altmış küsur- şubedir. Haya imandan bir şubedir.”
Bir rivayette de şu ziyade vardır:
“Bu şubelerden en üstünü 'La ilâhe illallah' sözüdür, en aşağı mertebede olanı da yolda bulunan rahatsız edici bir şeyi kenara çıkarmaktır.”

(Buhari, İman 3)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

"Ben ihtiyar oluyorum; bundan sonra kaç sene yaşayacağımı bilmiyorum. Öyleyse bana en mühim iş, hayat-ı ebediyeye çalışmak lâzım geliyor..."

(Mektubat, On Altıncı Mektup)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

El-Halîm: Günah ve isyanlarına rağmen kullarını hemen cezalandırmayıp onlar için tevbe ve ümit kapılarını açık bırakan; onları sonsuz rahmet ve keremiyle rızıklandırmaya devam eden.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

Ey her şeyi birden gören, kendisi görünmeyen,
Ey her şeyi yaratan, kendisi yaratılmayan,
Ey hidayet veren yol gösteren, kendisi ise hidayete muhtaç olmayan,
Ey bütün hayat sahiplerine hayat veren dirilten, kimse Ona hayat veremeyen, hayatı bizatihi var olan,
Ey herkesi yediren, kendisi yedirilmekten münezzeh olan,
Ey her şeyi en iyi şekilde koruyan, kendisi korunmaktan münezzeh olan,
Ey her şey hakkında karar veren, hiçbir şey kendisi hakkında karar veremeyen,
Ey her şey hakkında hüküm veren, hiçbir kimse, hakkında hüküm veremeyen,
Ey peder, valide, evlâd olmaktan münezzeh olan, çoğalması, vücudu başka bir vücuttan çıkması mümteni ve muhal olan,
Ey misli dengi benzeri nazîri bulunmayan, Zât-ı Zülcelâl,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Tabiat İlahi bir sanattır.Fâniden alâkayı kesip terk etmek!..
Yapılan iyiliklerin kabul olma şartlarıLisan-ı hâlinle Kur’ân’ı oku!
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

katil
ahiret
Kalplerin mühürlenmesi ve kader
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız