Haftalık Bülten ( 08 Ocak 2021 )

editor

to sorularla...@googlegroups.com
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
31. Söz - Altıncı Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
31. Söz - Beşinci Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“İşte âhiret yurdu! Biz onu yeryüzünde böbürlenmeyi ve bozgunculuk yapmayı istemeyenlere nasib ederiz. Sonunda kazançlı çıkanlar, fenalıktan sakınanlardır.”

(Kasas, 28/83)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Ebu Said el-Hudri (ra) Hz. Peygamber (sav)'in şöyle dediğini rivayet etti:

“Bir kimsenin mescide alakasını görürseniz, onun mü'min olduğuna şehadet edin, zira Cenab-ı Hakk şöyle buyuruyor: 'ALLAH'ın mescidlerini ancak ALLAH'a ve ahiret gününe inananlar imar eder.' (Tevbe, 9/18)

(Tirmizi, Tefsir, Sure 2)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

“Ey bu yerlerin hâkimi! Senin bahtına düştüm. Sana dehalet ediyorum ve sana hizmetkârım ve senin rızanı istiyorum ve seni arıyorum.”

(Sözler, Sekizinci Söz)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

El-Hafîz: Bütün varlıkların her türlü davranış, hal ve hareketlerini kaydeden; milyonları aşan canlı türlerinin nesillerini, tohum ve nutfelerinde muhafaza edip devam ettiren; İnsanların bütün yaptıklarını sorgulama için inceden inceye dikkatle kaydeden; bütün varlıkları devamlı gözetimi altında tutan; onları her türlü zarar ve kötülüklerden koruyan.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

ALLAHIM,
Yine İsimlerinle sana nida edip yalvarıyor, arz-ı niyaz ediyorum.
Ey çok affeden, pişmanları affetmeyi seven Afüvv,
Ey çok mağfiret eden, kullarını bağışlamayı seven Gafur,
Ey çok seven ve sevdiren, sevilmeye ve dostluğu kazanılmaya en çok lâyık olan Vedûd,
Ey çok iyi karşılık veren, az şükre bile bol nimet ve sevap ihsan eden Şekûr,
Ey çok sabreden, fırsat tanıyan, hemen cezalandırmayan Sabûr,
Ey çok esirgeyen, re’fet ve hususî şefkatini gösteren Rauf,
Ey çok merhametli olan, şefkatiyle kullarına yönelen Atûf,
Ey bütün çirkinliklerden mutlak pak ve temiz olan, pislikleri, kirleri gideren, her şeye en güzel şekilde bakan Kuddüs,
Ey mutlak, zatî, ezelî ve ebedî hayat sahibi olan Hayy,
Ey her şey kendisine istinat ederek kâim olan, vücudu hiçbir vücuda dayanmayan Kayyûm,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Hastalık âhireti hatırlatır.Din namına meydana nasıl çıkılır?
Hayatı olmayanlar, yok hükmündedir.
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

yer
Örümceğin evi
bitkiler
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız