Haftalık Bülten ( 12 Şubat 2021 )

Feyyaz Bilim ve Gelişim Derneği

to sorularla...@googlegroups.com
Sorularla Risale ekibi olarak hayırlı cumalar diliyoruz.  Soru - Cevap arşivimizden seçtiğimiz sorulardan bazılarını aşağıdaki bağlantılardan inceleyebilirsiniz. Selam ve dua ile...
SON EKLENEN VİDEOLAR
31. Söz - Onuncu Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
31. Söz - Dokuzuncu Bölüm
Hocamızla gerçekleştirdiğimiz Sorularla Sözler programının bu bölümünde Otuz Birinci Söz'den soruları cevaplamaya devam ediyoruz. İstifade etmek ümidiyle, Selam ve dua ile...
SORU-CEVAP ARŞİVİNDEN
KUR'AN-I KERİM'DEN...

“...Allah’ı zikretmek en büyük ibadettir....”

(Ankebût, 29/45)

ALLAH RESULÜNDEN (ASM)...

Ebu Hureyre (ra) anlatıyor: Hz. Peygamber (sav) şöyle buyurdu:

“İslam garib olarak başladı, tekrar başladığı gibi garib hale dönecektir. Gariblere ne mutlu!

(Müslim, İman 232)

RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

"Ben ihtiyar oluyorum; bundan sonra kaç sene yaşayacağımı bilmiyorum. Öyleyse bana en mühim iş, hayat-ı ebediyeye çalışmak lâzım geliyor..."

(Mektubat, On Altıncı Mektup)

ESMA-ÜL HÜSNA'DAN...

Er-Rakîb: Mahlukâtın hareket, davranış, hal ve işlerini devamlı kontrol ve gözetimi altında tutan, bunları kaydeden.

CEVŞEN-ÜL KEBİR'DEN...

Ey gece ve gündüzü ard arda düzenli surette döndürüp değiştiren,
Ey zulmetleri, karanlıkları, nuru yaratan,
Ey gölgeyi ve serinliği, ateşi, harareti ve sıcak rüzgârı, meydana getiren,
Ey güneşi ve ayı muti’ ve musahhar kılan,
Ey hayattan önceki ve hayattan sonraki adem olmayan ölümü, ölümden önceki geçici ve ölümden sonraki baki olan hayatı yaratan,
Ey halk ve icad, hüküm ve emir yalnız kendisine ait olan,
Ey eş ve evlat edinmeyen, benzere, denge, çoğalmaya, nesle, muhtaç olmayan,
Ey mülk ve saltanatında şeriki ortağı olmayan,
Ey zillet ve aczden münezzeh ve mukaddes, âmir ve sahibi, yardımcısı olmayan,
Ey bütün havi ve kuvvet yalnız kendisine ait olan,

Sen aczden ve şerikten, kusurdan münezzeh ve mukaddessin. Senden başka ilâh yok ki bize imdad etsin. El-aman el-aman! Bizi azap ateşinden ve cehennemden kurtar.

SİTEMİZE SON EKLENEN DERSLERİ İZLEDİNİZ Mİ?
Kuran nedir, tarifi nasıldır? - 2. Bölümİnsanlar birbirinden neden farklı?
İstikbal yalnız ve yalnız İslâmiyet'in olacak. - Hutbe-i Şamiye 2. DersKur'ân ayna ister, vekil istemez.
HAFTANIN DUVAR KAĞIDI...

1600 X 12001920 X 1200TÜM DUVAR KAĞITLARI

FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN

tavan
Geri döndüren gök
dag2
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Sorularlarisale.com |  Facebook Sayfamıza Ulaşın |  Twitter'den Takip Edin
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız